خبرگزاری کار ایران

در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی؛

کمک‌های فولاد هرمزگان در راه مناطق سیل زده شرق استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۶۵

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان گفت: توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های فولاد هرمزگان است و همواره تلاش می کنیم که در این حوزه اقدامات موثری را انجام دهیم.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،رضا صفریان با اشاره به جاری شدن سیل در شرق استان هرمزگان، بیان کرد: طی ارتباطی که با نهادهای مسئول و مرتبط با این حوادث داشتیم، آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به هم استانی‌های عزیز در شرق استان اعلام کردیم.

در همین مورد کمک‌های غیرنقدی فولاد هرمزگان با هماهنگی استانداری و هلال احمر استان هرمزگان در دو قسمت به مناطق سیل زده شرق استان ارسال شد.

صفریان افزود: یک  محموله از کمک‌های ارسالی به ارزش ٥٠٠ میلیون ریال لوازم بهداشتی فردی با هماهنگی هلال احمر استان هرمزگان  و یک محموله شامل ١٦عدد کانکس به ارزش یک میلیارد و نهصد و بیست میلیون ریال با هماهنگی نهادهای ذیربط استان هرمزگان به این مناطق ارسال شد .

صفریان خاطرنشان کرد:کانکسهای تهیه شده توسط فولاد هرمزگان جهت استفاده دانش آموزان مناطق سیل زده تهیه شده و در حضور دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تحویل گردید که  از این تعداد کانکس ٦ عدد به شهرستان میناب و ١٠ عدد به شهرستان جاسک ارسال شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

فولاد هرمزگان همیشه در مسئولیت‌های اجتماعی پیش قدم و پیشرو بوده است

با توجه به نیاز استان و نیازی که در این سیل اخیر احساس شد، عکس العمل به موقع و توجه این شرکت به نوع کمک‌های ارسالی که تهیه کانکس ها بود قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز