خبرگزاری کار ایران

با وجود وقوع سیل؛

سوخت کلیه مجاری عرضه شرق هرمزگان تامین شده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۰۸

سوخت کافی به مجاری عرضه سوخت در مناطق سیل زده شرق هرمزگان ارسال شده است.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، در پی وقوع سیل در شهرستان‌های شرق استان و پس از اعلام شرایط بحرانی از سوی ستاد بحران استانداری جلسات ویژه مدیریت بحران در ستاد بندرعباس تشکیل و بلافاصله تعدادی از مسئولان ارشد شرکت برای کنترل عملیات بصورت میدانی و کمک بدستور مدیر منطقه به ناحیه جاسک اعزام شدند.

به همین منظور هماهنگی های لازم جهت تامین سوخت کافی در کلیه مجاری عرضه استان و توزیع مناسب خصوصا در مناطق سیل زده شرق استان به عمل آمد.

عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی هرمزگان در این خصوص گفت: با وجود قطع چند روزه برخی راه های ارتباطی به شهرستان جاسک و روستاهای اطراف تا چند روز بعد از بارندگی اما با تلاش کارکنان این شرکت سوخت رسانی برای لحظه ای متوقف نشد.

وی افزود: پس از برقراری ارتباط جاده ای از سمت غرب جاسک تامین سوخت از انبارهای نفت هرمزگان فورا انجام شد و با طولانی شدن عدم دسترسی به برخی مسیرهای صعب العبور برای جلوگیری از کمبود سوخت در زمان بحران با تدابیر لازم از توان شرکت در سایر مناطق استفاده شد و از سمت شرق و چابهار سوخت مورد نیاز سیل زدگان فورا تامین شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان عنوان کرد: طی هماهنگی های لازم با فرمانداری و هلال احمر شهرستان جاسک تا روز پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه ۹۸ بیش از ۶۶ هزار لیتر نفت سفید به فروشندگی گیگن ارسال شد.

احمدی کمرپشتی اضافه کرد: همچنین مقرر شد توزیع نفت سفید با برنامه ریزی و محوریت هلال احمر شهرستان تا زمان فروکش کردن کامل بحران در کمپ های اسکان سیل زدگان و روستاهای سیل زده شهرستان ادامه یابد.

نفتگاز مورد نیاز خودروهای امدادی و عملیاتی تامین شده است

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان از توزیع نفتگاز مورد نیاز خودروهای امدادی و عملیاتی فعال در حل بحران سیل شرق استان خبر داد.

 عبدالله احمدی کمرپشتی گفت: هماهنگی های لازم جهت تامین سوخت کافی در کلیه مجاری عرضه استان و توزیع مناسب خصوصا مناطق سیل زده شرق استان در ستاد بندرعباس بعمل آمد و با تدابیر اتخاذ شده از تمامی مجاری عرضه موجودی سوخت کافی و ذخیره مناسبی گزارش شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان بیان کرد: همچنین علیرغم مسدود بودن برخی از مسیرهای مواصلاتی، سوخت رسانی به تمام مقاصد و بدون وقفه انجام شد و هیچ جایگاهی بدلیل نداشتن سوخت غیرفعال نبود.

احمدی کمرپشتی تصریح کرد: بعلت بارندگی های شدید و آبگرفتگی تاسیسات برق در مناطق سیل زده، جایگاه‌های گابریک و هون در محور شرق جاسک دچار قطع برق شد که با توجه به دستورالعمل های موجود شرایط بحرانی ژنراتور برق اضطراری جایگاه های مذکور بلافاصله در مدار قرارگرفت.

وی اضافه کرد: هم اکنون با تلاش شرکت برق منطقه‌ای استان، برق شبکه سراسری متصل و هر دو جایگاه بحالت عادی در حال خدمت رسانی هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: به منظور تسهیل در خدمات خودروهای سنگین امدادی و راهسازی، سوختگیری این خودروها بطور جداگانه و مستقل مدیریت شد و تاکنون بیش از  بیست هزار لیتر سوخت نفتگاز مورد نیاز خودروهای سنگین امدادی و عملیاتی فعال در محل وقوع سیل با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان به‌ آن ها تحویل شد و این خدمات همچنان ادامه دارد.

 

سوخت کلیه مجاری عرضه شرق هرمزگان تامین شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز