خبرگزاری کار ایران

در پی بارندگی‌های شدید اخیر:

سیل هم نتوانست سوخت رسانی مطمئن در هرمزگان را تعطیل کند

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۰۶

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: در بارش های چند روز اخیر استان هرمزگان با تمهیدات در نظر گرفته شده سوخت رسانی مطمئن در سراسر استان انجام شد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، عبدالله احمدی کمرپشتی عنوان کرد: با توجه به تاکید ستاد بحران استانداری هرمزگان برای آمادگی در مقابل هرگونه بحران ناشی از بارندگی در روزهای اخیر  ستاد بحران منطقه تدابیر لازم را از پیش در نظر گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه ذخایر تمامی جایگاه های عرضه سوخت پیش از بارندگی و احتمال بسته شدن جاده های مواصلاتی رصد و تکمیل شد، افزود: تمامی جایگاه های عرضه سوخت بدون هیچ کمبودی مشغول به خدمات رسانی بودند و ذخایر جایگاه ها با پیش بینی ها و برنامه ریزی های قبلی به صورت دقیق رصد شدند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان بیان کرد: ستاد بحران منطقه نیز با تشکیل اتاق بحران در بندرعباس، تمامی موجودی سوخت مجاری عرضه را به صورت لحظه ای رصد می کرد.

احمدی کمرپشتی افزود: روسای نواحی در ارتباط مستقیم با فرمانداران تمامی نیازهای افزایش مصرف نفت سفید، نفت گاز و بنزین ناشی از  شرایط بحرانی سیل را دریافت و بلافاصله تامین نمودند.

وی تصریح کرد: در این ایام علی رغم بارندگی های شدید و آبگرفتگی جاده ها؛ تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه های بندرعباس نیز به موقع و بدون وقفه انجام شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: در انبار های نفت شهید باهنر و رجایی نیز پیش بینی های لازم مهندسی و عملیاتی انجام شد و هیچ یک از تاسیسات دچار آبگرفتگی نشدند.

احمدی کمرپشتی تاکید کرد: ستاد بحران منطقه با تشکیل چهار جلسه از کارگروه سوخت و مدیریت بحران نیارها و اقدامات لازم را جهت جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی بررسی کرد که به دلیل انجام مانور های متعدد، حضور موثر و آمادگی هایی که داشتند بهترین عملکرد را در شرایط بحران از خود نشان دادند.

وی افزود: با توجه به میانگین بارش ۱۶۵ میلیمتری باران در بندرعباس و ۲۱۵ میلیمتری در سایر شهرستان ها و جزایر همچنین به دلیل شرایط بحرانی در شرق استان و سیستان و بلوچستان جلسات ستاد بحران برای جلوگیری از مشکلات احتمالی به صورت منظم برگزار می شود.

سیل هم نتوانست سوخت رسانی مطمئن در هرمزگان را تعطیل کند

تکمیل ظرفیت تاسیسات سیلندر پرکنی در مناطق سیل زده شرق هرمزگان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از تکمیل ظرفیت تاسیسات سیلندر پرکنی پیش از وقوع سیل در شرق استان و نبود کمبود در این زمینه خبر داد.

 عبدالله احمدی کمرپشتی گفت: پیش از جدی شدن وقوع سیل در شهرستان‌های شرق استان، و قطع ارتباط جاده‌ای با شهرستان جاسک، تدابیر لازم  از سوی کمیته ای با حضور رئیس ستاد بحران این شرکت، معاونت بازرگانی و واحدهای گازمایع و تامین و توزیع  برای تکمیل ظرفیت مخازن گازمایع و سه تاسیسات سیلندر پرکنی مستقر در شهرستان جاسک اندیشیده شد.

وی افزود: به همین منظور ذخبره سازی کامل در همه مخازن شامل یک مرکز در لیردف و دو مرکز در جاسک انجام شد.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه هرمزگان عنوان کرد: تاکنون بیش از  ۸۰ تن گاز مایع به مناطق سیل‌زده شرق استان  ارسال و مقرر شد توزیع کپسول های سیلندر گاز خانگی با برنامه ریزی شرکت های خصوصی موزع گاز بدقت و سرعت ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز