خبرگزاری کار ایران

رستمی مطرح کرد:

شهرداری بندرعباس پیش قدم در جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۷۹۷

معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس گفت: لوله گذاری و بازسازی مخازن سطح شهر برای استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس انجام شده است و مشکلی از این جهت نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بندرعباس، محمد رستمی در یک صد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به طرح خرید تضمینی پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرعباس از شرکت ژرف کار جم اظهارکرد: مجموعه کارشناسی و صاحب نظر در شهرداری بندرعباس بعد از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیده است آب مورد نیاز فضای سبز شهر بندرعباس را از طریق بخش خصوصی و به صورت خرید تضمینی پساب مرتفع کند.

وی افزود: مجموعه آب و فاضلاب استان هرمزگان قراردادی را با شرکت ژرف کار جم دارد و شهرداری بندرعباس هم با جلسات متعددی که با کارشناسان، مسئولان آب و فاضلاب و استانداری هرمزگان داشت مقرر شد مفاد قرارداد با شرکت ژرف کار جم توسط یک تیم مشاوره ای تنظیم شود.

رستمی بیان کرد: حدود 6 جلسه با تیم مشاوره ای برگزار شده است و نتیجه آن قراردادی است که هم اکنون تنظیم شده است که دارای 2 پیوست است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: پیوست اول قرارداد موافقت نامه ای است که در سال 1397 منعقد شده بود و همچنین تفاهم نامه چهار جانبه بین شهرداری بندرعباس، استانداری هرمزگان، اداره کل امور مالیاتی استان و آب و فاضلاب دیگر پیوست قرار داد است.

وی ابراز کرد: مبنای قیمت هر متر مکعب آب تقریبا 65 سنت هر دلار است که حدود 8 هزار تومان خواهد شد اما قیمت تمام شده شرکت ژرف کار جم 6 هزار تومان بود که مورد توافق قرار نگرفت و به مبلغ 3 هزار تومان رسید.

رستمی تاکید کرد: هزینه ساخت سایت مذکور 210 میلیارد تومان منهاى مخازن است که سرمایه گذار موظف است ظرف 12 ماه نسبت به تحویل پساب عمل کند.

وی عنوان کرد: تولید در افق قرار داد 50 لیتر بر ثانیه است که بنا بر برنامه اولیه شهرداری نیاز ما کمتر از این است و درخواست هایمان به سرمایه گذار را طبق نیاز اعلام و خریداری خواهیم کرد.

رستمی خاطرنشان کرد: مخازن سطح شهر بازسازی و لوله گذاری شده اند و مشکلی از این جهت نداریم اما ساختار مکانیکی تاسیسات شیرین سازی غیربومی است و هزینه نگهداری و تولید این سایت ها بسیار بالا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز