خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی شهرداری بندرعباس خبر داد:

بهره‌برداری از تقاطع شهید بهشتی همزمان با دهه‌فجر/ پیشرفت ۹۷ درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید بهشتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۷۶۸

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس از پیشرفت ۹۷ درصدی تقاطع غیر‌همسطح شهید بهشتی (پل خواجو) خبر داد و گفت: بتن‌ریزی آخرین بخش این پروژه آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرضا بهادر با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیرهم‌سطح شهید بهشتی(پل خواجو)، اظهار کرد: این تقاطع از پیشرفت ۹۷ درصدی برخوردار بوده و باقیمانده عملیات اجرایی آن نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه عملیات بتن‌ریزی آخرین بخش این تقاطع آغاز شده است، افزود: امیدواریم با اتمام عملیات اجرایی، این تقاطع همزمان با دهه فجر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه طول پل خواجو با کوله و رمپ ۴۵۵ متر و عرض آن ۱۹ متر است، ادامه داد: این پل دارای دو پیاده‌رو به عرض ۸۰ سانتی‌متر است.

بهادر با اظهار اینکه تقاطع غیر هم‌سطح شهید بهشتی دارای هشت دهنه، ۱۴ ستون و دو کوله در ضلع شمالی و جنوبی است، خاطرنشان کرد: به‌منظور تحکیم بستر خاک و انتقال بار به زمین، تعداد ۱۰۰ شمع در عمق ۱۷ تا ۲۷ متری در این پروژه اجرا شده است.

این مقام مسئول از صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه خبر داد و بیان کرد: برای عملیات شمع گذاری ۱۱ هزار تن سیمان جهت بتن‌ریزی و نزدیک به هزار و ۹۰۰ تن میلگرد استفاده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز