خبرگزاری کار ایران

بهدانی فرد خبر داد:

توقیف تریلی حامل سوخت قاچاق در حاجی آباد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۶۹۲

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حاجی‌آباد با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از قاچاق سوخت توسط قاچاقچیان در پوشش محموله کانتینری از استان فارس به سمت بندرعباس مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند و مامورین اقدام به اجرای ایست و بازرسی در پلیس راه گهکم و کنترل خودروهای عبوری کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه ماموران با ایجاد ایستگاه های بازرسی در پلیس راه گهکم موفق شدند یک دستگاه تریلی حامل کانتینر را متوقف کنند.

این مقام انتظامی استان اظهارکرد: راننده خودرو در ابتدا عنوان کرد که محموله داخل کانتینر پوکه معدنی بوده که پس از بازرسی دقیق مشخص شد دو ردیف اول کانتینر گونی های پوکه معدنی و پشت آن سوخت جاسازی شده است که در این رابطه 35 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 2 میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز