خبرگزاری کار ایران

توسط پژوهشگران جهاد دانشگاهی هرمزگان؛

سند راهبردی توسعه تجارت خارجی، طرح پژوهشی برتر ملی شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۶۸۶

سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده پژوهی به عنوان طرح پژوهشی برتر در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال 98 تقدیر شد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال 98 طرح پژوهشی "سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده پژوهی" به عنوان طرح پژوهشی برتر انتخاب شد.

در متن تقدیر برات قبادیان، رئیس ستاد هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت و معاون آموزش، پژوهش و فناوری آمده است:

رئیس محترم جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و مجری طرح پژوهشی"سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده پژوهی" پیشرفت و توسعه صنعتی کشور و دستیابی به اهداف و برنامه های علمی و پژوهشی بخش تولید و تجارت، حاصل تلاش و مساعدت متخصصین و اندیشمندانی است که با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و توان در راه آموزش، پژوهش و توسعه فناوری از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.

بدینوسیله به عنوان طرح پژوهشی برتر هشتمین جشنواره پژوهش و فناوریصنعت، معدن و تجارت را در سال 1398 که به شعار "پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید" مزین گدیده است، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان توفیقات روز افزون شما را مسلت می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز