خبرگزاری کار ایران

جعفری خبر داد:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله 10 میلیاردی مکمل ورزشی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۳۴۸

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک محموله پودر و مکمل ورزشی قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران انتظامی شهرستان پارسیان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله پودر بدنسازی و مکمل ورزشی غیرمجاز از کشورهای حوزه خلیج فارس مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : ماموران انتظامی پارسیان با همکاری ماموران پایگاه دریابانی این شهرستان شب گذشته به یک فروند شناور مشکوک شده که قاچاقچیان پس از تعقیب و مراقبت های لازم وارد اسکله گمرک ملوانی بندر شیوء از توابع پارسیان شده و قصد خروج محموله را تحت پوشش وسایل برقی و البسه از گمرک را داشتند که با هوشیاری ماموران ، شناور حامل محموله قاچاق در داخل محوطه گمرک توقیف شد.

سردار جعفری اظهار با اشاره به اینکه داشت: در بازرسی دقیق از این شناور 2 تن و 342 کیلوگرم انواع پودر بدنسازی و مکمل ورزشی قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 638 میلیون ریال کشف و در این رابطه دو متهم شناسایی و اقدامات لازم از طریق مراجع قضائی جهت دستگیری عوامل اصلی این محموله قاچاق ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تعامل خوب و سازنده مردم با پلیس و قدردانی از همکاری صمیمانه آنان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و موادمخدر، بلافاصله مراتب را از مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز