خبرگزاری کار ایران

با هدف کنترل قیمت ها انجام شد؛

بازرسی از 71 واحد صنفی جزیره قشم

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۶۸

مدیر بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 71 واحد صنفی قشم در یک هفته گذشته با هدف کنترل قیمت مایحتاج عمومی مورد بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، حامد افضلی نیکو اعلام کرد: تیمی متشکل از نمایندگان این مدیریت به اتفاق بازرسان تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان، دامپزشکی، شهرداری، امور شهری و اصناف سازمان منطقه آزاد و صنعت، معدن و تجارت شهرستان قشم 71 واحد صنفی را از 26 آبان تا سوم آذر ماه، بازرسی کردند.

وی ادامه داد: تشدید بازرسی از صنوف مختلف جزیره قشم بر اساس تاکید مقامات کشوری برای ثبات دیگر کالاها پس از افزایش قیمت بنزین در دستور کار قرار گرفته و با شدت ادامه خواهد داشت.

مدیر بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در این مدت بیش از 217 کیلوگرم مرغ پخته شده فاسد و ضایعات مرغ، انواع نوشیدنی تاریخ گذشته، ادویه جات، عرقیجات و تنقلات فاسد شده هم کشف و معدوم شد.

افضلی نیکو با تاکید بر اینکه بازرسی ها در این مدت به صورت دو شیفت صبح و بعدازظهر انجام شده است، افزود: دو واحد صنفی به دلیل مشکلات بهداشتی به مدت 24 ساعت تعلیق شدند و صنوفی همچون میوه فروشی، سوپرمارکت، عمده فروشی، مرغ و گوشت و فست فود فروش ها در این مدت بازرسی شدند.

به گفته وی، ۳۰ مورد اخطاریه از سوی بازرسان به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم نصب اتیکت، گرانفروشی و تداخل صنفی برای صنوف متخلف صادر گردید و ۲۰ واحد صنفی هم برای تشکیل پرونده و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم معرفی شدند.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز