خبرگزاری کار ایران

در جلسه ساماندهی امور روستا مطرح شد؛

رفع معضل آب‌های سطحی روستای طولا

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۹۳۶

سومین جلسه ساماندهی امور روستای طولا با موضوع رسیدگی به پروژه های عمرانی با اولویت رفع معضل آب های سطحی این روستا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،سومین جلسه ساماندهی امور طولا با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با هدف رسیدگی به پروژه های عمرانی از جمله رفع معضل آب های سطحی، تکمیل آسفالت بلوار اصلی، لایروبی کانال انتقال آب و طراحی سایت خدماتی این روستا برگزار شد.

موضوع دیگر مطرح شده در این جلسه، کنترل و نظارت بهینه در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز روستای طولا بود.

بازسازی و اصلاح نقاط سیل خیز شهرک ها و معابر روستایی برای جلوگیری از تجمیع آب های سطحی هنگام بارندگی و در نتیجه پیشگیری از انباشت حشراتی که باعث بروز بیماری می شوند، یکی از اقدامات اساسی مدیریت امور طولا از ابتدای امسال تا کنون بوده است.

احداث کانال های جمع آوری هدایت آب های سطحی به سمت خور و بازسازی پل‌های محله‌ای، لایروبی خور و ایجاد سیل‌بند نیز در این  روستا انجام شده است.

گفتنی است، روستای طولا در پنج کیلومتری شهر قشم با جمعیتی حدود 12 هزار نفر شامل سه هزار خانوار با 518 هکتار وسعت و هشت محله، نزدیک ترین روستا به شهر قشم است که دو شهرک صنعتی طولا و فجر در جوار آن قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز