خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرعباس:

اقدامات شهرداری بندرعباس در سطح شهر قابل تقدیر است/ مردم را روز به روز به آینده امیدوارتر کنید

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۵۷۶

فرماندار بندرعباس‌گفت: مجموعه زحماتی که شهرداری بندرعباس در سطح شهر انجام داده است را نباید نادیده گرفت؛ از ساخت پارک‌ها، احداث فرهنگسراها، زمین‌های ورزشی و... گرفته تا احداث اتوبان بزرگی که از شرق بندرعباس به سمت میناب کشیده می‌شود که این اتوبان با همکاری شهرداری و استانداری صورت می‌گیرد و جزو اقدامات مثبت و قابل تقدیری است که شهرداری بندرعباس انجام داده است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله کناری در نشست خبری با خبرنگاران، بیان کرد: از شما خبرنگاران که مانند یک ذره بین مقعر که تابش پرتو آن در سطح جامعه نمود پیدا می کند، انتظار دارم در ابتدا با تولید امواجی از انرژی مثبت و ایجاد انگیزه در میان مدیران و کارکنان همواره برای افزایش اقدامات بهتر و بعد با ایجاد امیدواری در بین مردم با استفاده از ظرفیت‌های متعددی که در این شهر وجود دارد، مشعل راه توسعه استان را روشن کنید.

وی با اشاره به اینکه در هر کاری ضعف هایی نیز وجود دارد، افزود: در راستای خدمت به مردم نیز همراه و کمک حال ما باشید.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: مردم را روز به روز به آینده امیدوارتر و همچنین نشاط را در میان مردم ایجاد کنید.

عزیزاله کناری اضافه کرد: نیاز به انجام اقدامات مثبت است چرا که در شرایط کنونی دشمنان قسم خورده نظام با جدیت تمام به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان، دورکردن مردم از حاکمیت و نظام، تفرقه بین یک شهر با شهردیگر و همچنین محلات مختلف و خانواده ها هستند و در این حد نفوذ بسیاری داشته اند.

وی بیان کرد:حس غرغر کردن را از خود دور سازیم و از جملات مثبت و انرژی بخش استفاده کنیم.

کناری تصریح کرد: نباید بگوییم که هیچ چیزی نداریم در حالیکه نسبت به گذشته بسیاری از چیزها را به دست آورده ایم.

وی خاطرنشان کرد: باید منیت خود را کنار بگذاریم و بار دیگر به "ما" همیشگی خود برگردیم.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: واقعیت جامعه را صادقانه بیان کنیم و انتقادات را در جایگاه مناسب مطرح کنیم تا مدیران بتوانند به مردم خدمات بیشتری را ارائه دهند.

وی اظهار کرد: در سطح شهر چند کار اثربخش را دنبال کرده ایم که یکی از آن معضلات جدی شهر بندرعباس، میدان میوه و تره بار واقع در شرق بندرعباس که با معضلات زیادی روبرو بود.

کناری افزود: پروژه میدان میوه و تره بار یکی از پروژه های بزرگ شهرداری بندرعباس است که طی نشستی که با شهرداری و سرمایه‌گذار و دستگاه‌های دیگر داشتیم، آبان‌ماه این مجموعه عظیم به بهره برداری می رسد.این مجموعه دارای 92 غرفه، جانمایی و فضای زیبا، میوه مناسب تر و بازار ترافیکی ساماندهی شده است.

فرماندار بندرعباس ابراز کرد: مجموعه بنکداران یا همان عمده فروشان ارزاق واقع در خیابان بهادرجنوبی که مستقر در اتاق ها و خانه‌های قدیمی با سقف های فرسوده و سرشار از فیلتر روغن و انواع کالاهایی که فورا آتش می گیرد و همچنین نحوه سیم کشی و برق کشی که وضعیت مناسبی ندارد.

 وی اذعان کرد:پروژه مجموعه بنکداران واقع در راه آهن که با پیشرفتی که این پروژه داشته است ،تمام سعی مان بر این است که تا آبان یا آذرماه به اتمام برسد. این پروژه اثرات مثبتی برای شهر چون کاهش ترافیک،ایجاد امنیت و ایمنی،بهداشتی و آرامش شهری را به دنبال خواهد داشت.

کناری عنوان کرد:یکی دیگر از پروژه ها،ساخت مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری دریایی با مشارکت شهرداری و اداره بنادر و دریانوردی واقع در ضلع شرقی و شمال شرقی بندرشهیدحقانی در حال ساخت است.

فرماندار بندرعباس گفت: انتظار داریم تا یک سال آینده این مجتمع بزرگ به بهره برداری برسد تا مردم به راحتی بتوانند از دریا استفاده مطلوب ببرند.

وی افزود:بزرگ ترین سردخانه بیست هزار تنی بندرعباس که بزرگ ترین سردخانه بنادرخاورمیانه و جنوب کشور است،جهت صادرات و واردات نیز مورداستفاده قرار می گیرد.قریب به هشت ماه است که سرمایه گذار این کار را شروع کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز