خبرگزاری کار ایران

میرزاد مطرح کرد:

الگوبرداری تعاونی‌ها از نمونه‌های موفق کشور/ فعالیت بانوان در حوزه تعاونی‌ها پر رنگ‌تر شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۹۰

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: الگو برداری تعاونی های استان از نمونه های موفق کشور می تواند زمینه ساز موفقیت آنها شود.

به گزارش ایلنا، عباس میرزاد در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر هرمزگان، با بیان این مطلب افزود: الگو برداری و انتقال تجربه از تعاونی های موفق کشور و حتی جهان می تواند موجب شکوفایی عرصه تولید و تعاون استان شود.

وی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم پس از سالیان طولانی تکیه بر اقتصاد نفتی ، به دنبال تغییر این رویه است، بیان کرد: در این دولت تلاش های فراوانی برای کاهش تکیه بر اقتصاد نفتی شده که این نگاه اقتصادی تک محصولی را کم و کمتر کند.

میرزاد افزود: دولت به دنبال این است که سهم تعاونی و بخش خصوصی در اقتصاد کشور را افزایش و گام به گام وابستگی اقتصاد کشور به نفت را کاهش دهد.

وی خاطر نشان کرد: نباید برنامه اقتصاد کشور و خصوصا حوزه صنعت و کشاورزی بر مبنای فروش تعداد بشکه های نفت و قیمت آن در بازار جهانی باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به تعداد تعاونی ها در استان، گفت: تعداد کم تعاونی های فعال و موفق استان بهتر از تکثر تعاونی غیر فعال است ، باید بتوان تا حد ممکن با ادغام تعاونی های هم گروه، آنها را تقویت کرد.

وی با اشاره به کمرنگ بودن نقش بانوان در عرصه تعاونی های استان، اظهار کرد: نقش بانوان در حوزه تعاونی‌های استان کم زنگ است که باید متولیان امر در راستای فعال نمودن زنان توانمند در این عرصه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز