خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام شهردار بندرعباس خبر داد:

بهره‌برداری از 35 پروژه عمرانی شهرداری بندرعباس در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۰۷

قائم مقام شهردار بندرعباس از بهره‌برداری 35 پروژه عمران شهری همزمان با هفته دولت با حضور شهروندان، مسئولان استانی و محلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، جعفر بهاری میمندی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازگو کردن اقدامات دولت است.

وی افزود: هفته دولت که با یاد و خاطره شهیدان والا مقام«رجایی» و«باهنر» مزین و نامگذاری شده فرصتی برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم است.

قائم‌مقام شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه در این ایام مانند هر سال برخی از پروژه‌‌های آماده شده به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: شهرداری بندرعباس امسال نیز با بهره‌برداری از 35 پروژه عمرانی به استقبال از هفته دولت می‌رود.

بهاری‌میمندی گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 292 میلیارد ریال از محل بودجه داخلی شهرداری بندرعباس به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌‌های مختلف مانند خدمات‌شهری، فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک، عمرانی و غیره است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

قائم‌مقام شهردار بندرعباس تصریح کرد: بازگشایی معابر جدید، پارک‌های محله‌ای و فضای سبز، مجموعه فرهنگی و هنری، مجموعه‌های ورزشی و غیره، مرکز معاینه فنی و غیره از جمله این پروژه‌ها است.

وی گفت: تعداد هشت پروژه به نمایندگی از پروژه‌های مورد نظر در یک روز از هفته دولت با حضور شهروندان، مسئولین استانی و محلی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز