خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبرداد:

۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی امسال در هرمزگان احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۰۷۸

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از کلنگ زنی ۱۰۰۰ کیلومتر پروژه راه روستایی در استان هرمزگان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از راه و شهرسازی هرمزگان، غلامحسین شیری در نشست مشترک مدیران ستادی و روسای ادارات شهرستانی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال بزرگترین پروژه راه روستایی با احداث ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار با حضور مسئولان کشوری در هرمزگان آغاز می شود که تا پایان امسال هم به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای چهار دستور اقدام، عمل و تدبیر و امید صورت می‌گیرد، گفت: برای هر کاری باید تدبیری اندیشید تا امید در جامعه جاری شود و احداث ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی نیز در همین راستا در هرمزگان کلید می خورد.

وی با تاکید بر اینکه از امسال مدیران راه و شهرسازی شهرستان ها اختیارات‌شان دو برابر شده است، گفت: با افزایش اختیارات انتظارات نیز از مدیران شهرستانی بیشتر است، بخصوص که در اجرای این پروژه بزرگ می‌بایست هر یک از شهرستان‌های هرمزگان به تناسب میزان هدف گذاری حداقل ۱۰ کیلومتر در ماه راه روستایی زیرسازی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه به تفکیک هدف گذاری این پروژه در شهرستان های هرمزگان اشاره کرد و گفت: در شهرستان بستک ۱۱۴ کیلومتر راه در روستاهای بالای ۲۰ خانوار باقی مانده که تمام این محورها باید در اجرای این طرح تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

شیری همچنین از تکمیل تمامی راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار شهرستان خمیر خبر داد و افزود: راه و شهرسازی خمیر می بایست در اجرای این طرح ۸۹ کیلومتر از راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار را آسفالت کند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه به دو شهرستان پارسیان و بندرلنگه اشاره کرد و افزود: تقریبا راه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار پارسیان آسفالت شده و رقم ناچیزی باقی مانده که انجام خواهد شد. همچنین ۱۱۲ کیلومتر باقی مانده راه روستایی لنگه که در اجرای این طرح هدف گذاری شده باید تا پایان سال به بهره برداری برسد. طبق آمار استخراج شده ۲۰۹ کیلومتر از راه های روستایی حاجی آباد که بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند وجود دارد که در هدف گذاری طرح احداث ۱۰۰۰ کیلومتری راه روستایی می بایست ۱۰۰ کیلومتر از این محورها امسال به بهره برداری برسد.

به گفته شیری، ۲۴۹ کیلومتر از راه روستایی بالای ۲۰ خانوار جاسک نیازمند آسفالت است که در هدف گذاری امسال می بایست ۱۰۰ کیلومتر آن به بهره برداری برسد.

وی همچنین از بسته شدن پرونده راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار شهرستان سیریک در اجرای این طرح خبر داد و گفت: ۱۷ کیلومتر راه روستایی با جمعیت ۲۰ خانوار در این شهرستان باقی مانده که بزودی شاهد آسفالت این محورها خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین به راه های روستایی دو شهرستان میناب و رودان اشاره کرد و گفت: ۵۰ کیلومتر از محورهای باقی مانده رودان امسال آسفالت و روستاهای بالای ۲۰ خانوار از راه مناسب برخوردار خواهند شد. همچنین از مجموع ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی میناب ۱۰۰ کیلومتر آن امسال به اتمام خواهد رسید. شهرستان قشم هیچ راه روستایی بالای ۲۰ خانوار بدون آسفالت ندارد. بالاترین نیاز راه روستایی به شهرستان بشاگرد اختصاص دارد که از مجموع ۸۵۹ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار امسال ۱۰۰ کیلومتر آن آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز