خبرگزاری کار ایران

ویزیت رایگان بیماران شهرستان سیریک به مناسبت دهه مبارک فجر

کد خبر : ۲۴۸۴۵۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک از افتتاح محل استقرار پزشک و به‌ورز در روستای جیفری از توابع بخش مرکزی در ۲۰ بهمن ماه خبر داد.

به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود تاریخی اما خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران و دهه مبارک فجر، بیماران در تمامی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان سیریک ویزیت رایگان شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، دکتر حسن موحدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران گفت: دهه فجر، دهه دلبستگی و دلدادگی مردم شریف ایران با تمامی سلیقه ها در جهت اعلام حمایت و پشتیبانی از انقلاب، امام و شهدا و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی افزود: تیم سلامت شامل متخصص داخلی و کودکان – پزشکان عمومی - ماما – روانشناس – پرستار و دارویار به روستای سرزه از توابع بخش مرکزی سیریک و پوشش روستاهای اطراف از قبیل روستای مهمانی و دلاسا ۱۹ بهمن ماه اعزام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک از افتتاح محل استقرار پزشک و بهورز در روستای جیفری از توابع بخش مرکزی در ۲۰ بهمن ماه خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستا ن سیریک ابراز کرد: یکی از برنامه های این شبکه راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز