خبرگزاری کار ایران

با حضور سعید نژاد؛

بهره برداری از سه فروند شناور تجاری و خدماتی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۳۰

دو شناور هر یک به طول ۷۳ متر، عرض ۱۲ متر و وارتفاع ساختمانی ۳.۸ و سرعت ۱۲ گره دریایی و آبخور ۲.۵ متر به دست متخصصان داخلی کشورمان و از محل تسهیلات وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی ساخته شده است.

همزمان با نخستین روز از شانزدهمین همایش صنایع دریایی ایران و با حضور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی سه فروند شناور تجاری و خدماتی مجموعاً به ارزش ۳۶۰ میلیارد ریال در بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عصر روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، ۲ فروند کشتی کانتینر بر یخچالی گناوه ۱۱ و ۱۲ با مجموع ظرفیت ۱۹۲ TEU کانتینر و قدرت مجموع موتورها ۱۶۲۰ KW در مجتمع کشتی سازی فراساحل بندرعباس به بهره برداری رسید.

این دو شناور هر یک به طول ۷۳ متر، عرض ۱۲ متر و وارتفاع ساختمانی ۳.۸ و سرعت ۱۲ گره دریایی و آبخور ۲.۵ متر به دست متخصصان داخلی کشورمان و از محل تسهیلات وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی ساخته شده است.

همچنین یک فروند لندینگ کرافت ۱۸۰۰ تنی به نام شروین مخصوص حمل بار بر روی عرشه حمل سوخت در مخازن به طول ۷۰ متر، عرض ۱۵ متر، ارتفاع ساختمانی ۳.۸ متر و سرعت ۱۲ گره دریایی و آبخور ۲.۸ متر در همین مجتمع کشتی سازی به بهره برداری رسید.

این سه شناور هر کدام در مدت ۱۸ ماه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال ساخته شده که در مسیر آب های خلیج فارس و دریای عمان جابجایی کالا را برعهده خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز