خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

در فکر تصرف و تملک هیچ جایی از جمله بیمارستان خلیج‌فارس نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۴۹

ما نه الان و نه هیچ وقت در فکر تصرف و تملک هیچ جایی نیستیم و این شایعه که می‌خواهیم بیمارستان خلیج فارس را به تصرف و تملک خود درآوریم را تکذیب می‌کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: ما نه الان و نه هیچ وقت در فکر تصرف و تملک هیچ جایی نیستیم و این شایعه که می‌خواهیم بیمارستان خلیج فارس را به تصرف و تملک خود درآوریم را تکذیب می‌کنیم.

محمد شکاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا ر بندرعباس تاکید کرد: هدف ما ارائه خدمات مطلوب برای تامین سلامت مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه ما به فکر تصاحب و تملک هیچ فضا و بیمارستانی نیستیم بیان کرد: از جمله اهداف مهم ما ارائه خدمات مطلوب برای تامین سلامت مردم، آموزش نیروی متخصص با استانداردهای بالا و تجهیز امکانات در بخش‌های درمانی به شمار می‌رود و خود را در این امر مسئول می‌دانیم، زیرا این بیمارستان با سرمایه کارگران زحمت‌کش ساخته شده است.

شکاری یاد آور شد: این بیمارستان، سرمایه مردم و کارگران است در همین راستا هدف ما تعامل و همکاری دو جانبه است تا بتوانیم از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در تجهیز بخش های‌ام آر آی، سی تی اسکن، بخش قلب و… برای بهبود و سلامت مردم گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز