خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سایت گذاری ائمه جمعه کشور:

تبدیل جزیره کیش به فضایی امن و فرهنگی برای خانواده‌ها قابل تقدیر است

کد خبر : ۱۵۳۵۵۲

توجه به فعالیت های فرهنگی در کنار عملیات توسعه ای و عمرانی یکی از مهم ترین نقاط قوت عملکرد مهندس مونسان در جزیره کیش و نشانه توجه ایشان به منویات مقام معظم رهبری است.

حجت السلام والمسلمین تقوی رئیس شورای سایت گذاری ائمه جمعه کشور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به رشد فعالیت های فرهنگی کیش در چند ماه گذشته اظهار داشت: توجه به فعالیت های فرهنگی در کنار عملیات توسعه ای و عمرانی یکی از مهم ترین نقاط قوت عملکرد مهندس مونسان در جزیره کیش و نشانه توجه ایشان به منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مهندس مونسان از یک خانواده مذهبی و شخصی بسیار متدین و متعهد است که برای ترویج فرهنگ اسلامی در کیش، همزمان با توسعه گردشگری و طرح های عمرانی به تقویت فعالیت های فرهنگی نیز توجه خاصی داشته است و البته با سوابق فرهنگی ایشان جز این هم انتظار نمی رفت.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی بااشاره به رضایت کامل امام جمعه کیش از عملکرد مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مدت فعالیت دراین جزیره تاکید کرد: موجب خرسندی است که به گفته حجت الاسلام والمسلمین علیدادی توجه مهندس مونسان به امور فرهنگی و زیربنایی فضای مطلوبی را در جزیره فراهم کرده وه موجب رضایت مردم نیز شده است.

وی با بیان اینکه دیدگاه یکسان مدیران اجرایی و فرهنگی کشور فرصت مغتنمی را برای رشد و توسعه همه جانبه کشورفراهم می‌کند، تاکیدکرد: با نگاهی به کارنامه عملکرد این مدیر اجرایی وتوانمند در مسئولیت های قبلی، چنین فعالیت های گسترده فرهنگی دراین منطقه دور از انتظار نبود اما تلاش مهندس مونسان برای تبدیل جزیره کیش به فضایی امن و فرهنگی برا ی خانواده ها قابل تقدیر است و گردشگران میهن اسلامیمان با سفر به کیش در کنار مواهب طبیعی از زیبائی های معنوی نیز بهرهمند خواهند شد و روزهای خاطره انگیزی را تجربه می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز