خبرگزاری کار ایران

راموز خبر داد؛

استقبال بی‌نظیر گردشگران از اماکن گردشگری قشم در روزهای اولیه تعطیلات بهاری + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۵۸

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم، گفت: امسال شاهد رشد استقبال گردشگران از اماکن گردشگری هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم میزبان حدود 1 میلیون و 400 هزارنفر مسافر در جزیره جهانی قشم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ادریس راموز ضمن تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: از حضور و استقبال گردشگران به جزیره جهانی قشم خرسندیم و ورود مسافران گرامی را خوش آمد می‌گوییم.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات جزیره قشم از 25 اسفندماه 1402، فعالیت خود را آغاز و آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران شد.

راموز بیان داشت: امروز، دوم فروردین‌ماه، شاهد حضور انبوه گردشگران از سه مبادی، بندر پل و لافت، اسکه شهید ذاکری و فرودگاه بین‌المللی قشم هستیم.

همچنین برنامه‌های خوبی برای گردشگران تدارک دیده شده است که از بدو ورود گردشگران آنها را با فرهنگ و سنت جزیره آشنا و اماکن گردشگری را به آنها معرفی می‌کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم، گفت: در زمینه اطلاع‌رسانی و معرفی جزیره، اقدامات خوبی انجام گرفته است، که می‌توان به تهیه و پخش کاتالوگ‌ها، طراحی نرم‌افزارهای مختلف و ... اشاره کرد. که گردشگران را به راحتی با تمامی جزیره آشنا می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین کمپ پارک‌ها و مراکز اقامتی برای حضور مسافران فراهم شده است. از مسافران گرامی خواهشمندیم که در معابر اصلی از برپایی چادر خودداری کنند و به پارک‌های اختصاص شده مراجعه کنند.

راموز گفت: 16 کمیته فنی نیز تشکیل و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که شامل حوزه‌های، امنیت، بهداشت، انصاف و ... است.

ادریس راموز، بیان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 1 میلیون و 400 هزار نفر به جزیره جهانی قشم سفر کنند که تمامی امکانات و لزومات برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی با توجه به تنش آبی در جزیره، تاکید کرد: از همه مسافران و گردشگران گرامی خواهشمندیم که در مصرف آب صرفه‌جویی و به صورت بهنیه از آب استفاده کنند. زیرا جزیره دچار تنش آبی است و عدم استفاده صحیح، می‌تواند مشکلات جدی را برای ساکنان به وجود بیاورد.

راموز در پایان گفت: امیدوارم مسافران و گردشگران گرامی از زیبایی‌های قشم نهایت استفاده را بکنند و با توجه به قوانین و ضوابط موجود ما را در ارائه خدمات یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز