خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

فعالیت 227 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قشم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۴۹

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ارزش ریالی و ارزی تولیدات صنعتی در این منطقه از 9 ماهه امسال به بیش از 80 هزار و 462 میلیارد ریال و 631 میلیون دلار رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مرتضی صابری با بیان این مطلب اظهار داشت: این میزان تولید توسط 227 واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی جزیره صورت گرفته است. 

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، 18 مورد پروانه بهره‌برداری جدید صادر و 35 مورد تمدید پروانه بهره‌برداری صورت گرفته و 103 مجوز فعالیت طرح‌های صنعتی تایید شده، صادر شده است. 

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم؛ همچنین در این مدت بیش از 412 هزار و ۱۰۰ تُن برداشت از معادن فعال در این منطقه صورت گرفته است. 

صابری خاطرنشان کرد: عمده محصولات صنعتی تولید شده واحدهای فعال در منطقه آزاد قشم، مربوط به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در حوزه‌های مختلف از جمله شناورسازی، پوشاک، دخانیات، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. 

وی در پایان گفت: از ابتدای امسال همچنین بازنگری و اصلاح فرآیندهای مرتبط با حوزه تولید با هدف تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته و با احصا مشکلات شاهد رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و رونق تولید در جزیره خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز