خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در بندرعباس:

دانشگاه هرمزگان باید پیشرو در مهارت پروری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۳۱۷

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری و مرجعیت علمی دانشگاه های کشور باید در اولویت باشد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمدعلی زلفی‌گل در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه هرمزگان، اظهار کرد: وحدت میان ریاست دانشگاه هرمزگان، استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پیشبرد اهداف و رسیدن به پیشرفت بسیار ارزشمند است.

زلفی گل با بیان این که توجه به تمام اعضای جامعه فرهیخته دانشگاهی همواره توصیه می شود، افزود: خدا را شاکریم با حضور دانشجویان در دانشگاه ها شاهد شور و نشاط هستیم. دانشگاه بدون دانشجو مانند جسم بدون کالبد است، قدردان پرسنل وزارت بهداشت و مدیرانی هستیم که امکان واکسیناسیون را فراهم آوردند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: خوشبختانه در استان هرمزگان شرایط ویژه‌ای حاکم است. انتظار می رود دانشگاه هرمزگان پیشرو در مهارت پروری باشد. با توجه به اینکه این استان قطب اقتصادی کشور است، انتظار می رود فارغ التحصیلان این دانشگاه از سایر فارغ التحصیلان متفاوت باشند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه دانشگاه هرمزگان در جایگاهی واقع شده که نعمت‌های فراوانی در اطراف آن حضور دارد. قدر این نعمت را در کشور باید بدانیم و آن را تبدیل به قطب علمی کشور کنیم.

 در پایان این مراسم، از زحمات ریاست سابق دانشگاه هرمزگان علی اکبر شیخی فینی قدردانی و سکانداری دانشگاه هرمزگان به محمدصادقی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز