خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی انتقال گاز به بندرلنگه آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۷۰۸

مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان از آغاز عملیات اجرایی انتقال گاز به شهر بندرلنگه و هفت روستای این شهرستان در دیدار با نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فواد حمزوی در سفر خود به غرب استان در دیدار با احمد جباری، نماینده استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، به بیان گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های گازرسانی در سال جاری در شهرستان‌های بستک،بندرخمیر، پارسیان و بندرلنگه پرداخت.

وی افزود: در سال جاری عملیات اجرایی پروژه خط انتقال  گاز بندرلنگه به طول ۷۲ کیلومتر و پروژه گازرسانی به ۷ روستای کوهیج، هرنگ، نهند، خلوص، گتاو، فاریاب و کوخرد این شهرستان و صنایع  این محدوده آغاز می شود.

حمزوی اظهار کرد: با گازرسانی به این  ۷ روستا، جمعیتی  حدود  ۵۰۰۰ خانوار تحت پوشش این نعمت الهی قرار خواهند گرفت.

در ادامه این دیدار، سعید داوری پور، رئیس برنامه ریزی شرکت گاز استان هرمزگان به بیان جزییات برنامه‌ های پیش رو این شرکت جهت گازرسانی به سایر مناطق باقیمانده غرب استان با هدف توسعه و تقویت زیر ساخت های لازم در بخش های صنعتی، شهری و روستایی پرداخت.

وی اعلام کرد: برنامه گازرسانی به شهر جناح و حدود ۲۵ روستای باقیمانده آن و تقریبا ۵۸ صنعت در این منطقه، طی فاز دوم عملیات اجرایی گازرسانی طراحی و در دستور کار شرکت گاز هرمزگان قرار دارد.

احمد جباری، نماینده غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، گاز را نعمتی الهی خواند و افزود: با ورود گاز طبیعی به هر منطقه، سبب اشتغالزایی، رونق کسب و کار، ایجاد زندگی بهتر و ایمن تر برای شهروندان آن منطقه می شود.

وی ضمن تأکید بر اجرای هرچه سریعتر گازرسانی به شهر بندرلنگه به منظور برخورداری شهروندان این شهرستان، از گاز طبیعی، پیگیری های لازم با ادارات مرتبط از جمله اداره کل منابع طبیعی، درخصوص رفع  موانع گازرسانی به بندرلنگه انجام‌ داد و راهکاری لازم را در این زمینه صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز