خبرگزاری کار ایران

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چاه ماخور و خانه بهداشت جیحون

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۶۸۸

با حضور نماینده مردم استان در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چاه ماخور و خانه بهداشت جیحون از توابع دهستان کهورستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین فرشیدی اظهار کرد: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت چاه ماخور با یک واحد زیست پزشک و ماما در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و 625 متر مربع زیربنا، با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال توسط خیر حوزه سلامت عبدالله سلحشور، از سال 1398 آغاز و در سال جاری تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این مرکز درمانی 6 خانه بهداشت و جمعیتی بالغ بر 3 هزار و 698 نفر را تحت پوشش دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: خانه بهداشت جیحون از توابع دهستان کهورستان در زمینی به مساحت 900 متر مربع با زیربنای یکصد متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل کمک خیر حوزه سلامت افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این خانه بهداشت به 805 نفر در روستای جیحون، خدمات سطح یک بهداشتی و درمانی ارائه خواهد کرد.

فرشیدی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تامین نیرو و تکمیل تجهیزات مرکز خدمات جامع سلامت چاه ماخور و خانه بهداشت جیحون اقدامات لازم را انجام داده و مردم منطقه از خدمات سلامت بهره مند خواهند شد.

در این افتتاحیه معاون بهداشتی دانشگاه، فرماندار بندرخمیر، سلحشور خیر سلامت، مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر و جمعی از اهالی منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز