خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان:

کانال‌های آبیاری روباز دشت میناب با لوله‌ جایگزین می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۵۰۳

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: در راستای جلوگیری از بروز خسارت‌های جبران ناپذیر ناشی از کانال های روباز شبکه‌های آبیاری دشت میناب، این کانال‌ها با لوله‌ GRP جایگزین می‌شوند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، جمشید عیدانی اظهار کرد: کانال‌های شبکه آبیاری دشت میناب از نوع روباز هستند و هر ساله با چالش‌های متنوعی روبروست.

وی عنوان کرد: با توجه به قدمت این کانال‌ها می‌توان گفت که در آینده حریم کانال‌های آبیاری در ساخت و سازها رعایت نشده است و با گذشت زمان مراکز جمعیتی در کنار کانال‌ها گسترش یافت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برای جلوگیری از بروز خسارات جبران ناپذیر، تصریح کرد: تبدیل کانال‌های آبیاری با لوله‌های سربسته در دستور کار قرار دارد.

عیدانی ادامه داد: در حال حاضر عملیات جایگزینی لوله با کانال‌های آبیاری روباز بیش از 200 متر در مسیر روستای حاجی خادمی در حال انجام است.

وی با بیان این که از لوله‌های خط اول انتقال آب به بندرعباس برای اجرای این پروژه استفاده شده است، گفت: جنس لوله‌ها از نوع GRP است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در پایان گفت: در حال پیگیری تامین اعتبار برای تعویض کانال‌های آبیاری با لوله‌ از طریق منابع استانی هستیم تا از بروز اتفاقات تلخ جلوگیری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز