خبرگزاری کار ایران

منطقه 6 عملیات انتقال گاز پیشرو در پیاده سازی و اجرای نرم افزار IPCMMS است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۷۴۲

مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز از پیاده سازی و اجرای نرم افزار IPCMMS و پیشرفت قابل توجه آن در بخش های مختلف منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا عربلو بیان کرد: در راستای اهداف و برنامه های شرکت انتقال گاز ایران جهت استفاده از نرم افزار IPCMMS که حاصل سالها تجربه در پیاده سازی CMMSهاست و تمامی نیازمندی های حوزه نگهداری و تعمیرات را برطرف ساخته و روند بهبود کیفیت تعمیرات تجهیزات و کاهش هزینه ها را برای مدیریت دارایی فیزیکی به دنبال خواهد داشت.

عربلو ادامه داد: کاربرد این نرم افزار به طور خلاصه در مدیریت تجهیزات، ثبت و پیگیری سفارش کارهای تعمیرات اضطراری و اصلاحی CM، ایجاد و برنامه ریزی و زمانبندی سفارش کارهای نگهداری و تعمیرات شامل PM-کالیبراسیون، بازرسی های دوره ای و پایش وضعیت تجهیزات، ثبت سوابق و ایجاد گزارش های متنوع مانند سوابق تعمیراتی تجهیزات و شاخص های کلیدی عملکرد، ایجاد شناسنامه فنی و آرشیو فنی تجهیزات است.

وی تصریح کرد: این نرم افزار دارای 7 بخش است که شامل: مدیریت تجهیزات که در آن تمامی تجهیزات منطقه مطابق استاندارد ISO 14224 جمع آوری و با استفاده از استاندارد   NORSOK Z_008 و دستورالعمل های موجود کد گذاری و در نرم افزار ثبت شده است، مدیریت دستور کارها، آرشیو فنی، شناسنامه فنی، ماژول ابزارآلات، ماژول قطعات یدکی و ماژول گزارشات است.

عربلو گفت: جمع آوری اطلاعات و تجهیزات در سطوح مختلف مطابق استانداردها و دستورالعمل های موجود توسط واحدهای منطقه با نظارت واحد برنامه ریزی، تهیه JOB CARDهای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، آموزش، تهیه شناسنامه فنی، تهیه آرشیو اسناد فنی، جمع آوری اطلاعات نیروی انسانی استفاده کننده، جمع آوری اطلاعات ابزار آلات و ثبت کارکرد تجهیزات بحرانی انجام شده است.

وی اظهار کرد: ثبت سوابق تعمیراتی در نرم افزار و بررسی سالیانه در کارگروه های PMO باعث بهینه سازی برنامه های نگهداری و تعمیرات و در نتیجه باعث مدیریت هزینه های تعمیراتی می شود که این امر سود و صرفه قابل توجهی برای منطقه به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز