خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

غرق دو نوجوان هرمزگانی نتیجه عدم تفریحگاه مناسب در بندرعباس بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۲۷۵

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: مشارکت های اجتماعی از سوی صنایع و بنگاه های اقتصادی برای رفاه مردم شکل درستی ندارد، نه در زمینه های ورزشی، نه در زمینه های درمانی، و نه در زمینه های اجتماعی و نه هیچ زمینه دیگری در حوزه زیرساخت، آنگونه که باید و شاید تلاش نکرده‌اند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سید محمدرضا موسوی در هفتمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: ضمن تسلیت درگذشت دو نوجوان غرق شده در ساحل به خانواده این عزیزان این حادثه نتیجه‌‌  نداشتن تفریحگاه مناسب و در خور شان مردم بندرعباس است، متاسفانه سال‌های سال است که این زخم بر پیکره مردم بندرعباس حس می‌شود که حق مردم این استان ضایع شده است.

وی افزود: مشارکت های اجتماعی از سوی صنایع و بنگاه های اقتصادی برای رفاه مردم شکل درستی ندارد، نه در زمینه های ورزشی، نه در زمینه های درمانی، و نه در زمینه‌های اجتماعی و نه هیچ زمینه دیگری در حوزه زیرساخت، آنگونه که باید و شاید تلاش نکرده‌اند.

موسوی در خصوص عملکرد صنایع و بنگاه های اقتصادی اظهار کرد: عملا ثروت های بندرعباس در اختیار بنگاه های اقتصادی است اما خدمات و تلاش های آن بر دوش شهرداری حس می‌شود و متاسفانه هنگام کمک و مشارکت در فعالیت های اجتماعی، بسیاری با این شهر غریبه می‌شوند، مصداق ساده آن حوزه ورزش است که این روزها علاقه مندان ورزشی آن را با گوشت و پوست خود حس کرده اند، حداقل ۱۵ سال است که شهرداری بندرعباس یک تنه ایستاده و از ورزش حرفه‌ای تا ورزش محلات را حمایت می‌کند اما صنایع کمترین گام ها را هم در این مسیر برداشته‌اند.

این عضو شورای شهر در ادامه افزود: آیا جای این سئوال نیست که حق مشارکت اجتماعی در حوزه ترویج ورزش کجاست؟ آیا درآمد های سرشار حاصل از همین استان نباید خدمتی به این مردم این شهر و دیار برساند؟ ما هنوز منتظر این هستیم که ببینیم آیا فلان مدیر در فلان صنایع چه تصمیمی برای حوزه ورزشمان می‌گیرد؛ هنوز منتظریم ببینیم فلان مدیر چه تصمیمی برای تیمی که در رده ملی افتخار آفرینی می‌کند، استعدادیابی می‌کند و تلاش می‌کند شهر را معرفی کند، کمترین علاقمندی برای حفظ ورزش در بعضی از این عزیزان دیده می‌شود؛ آیا وقت آن نرسیده که ما با کمک مطالبه مردمی در زمینه های مختلف از صنایع و بنگاه های اقتصادی برای شهر و دیارمان احقاق حق کنیم؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز