خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در استان هرمزگان انجام شد؛

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت بحران و جمعیت‌های مسافری در بندر شهید باهنر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۲

هدف از برگزاری این سمینار دو روزه ارتقای ایمنی در ترددهای شناورهای مسافری جهت آمادگی نیروهای خدمات رسان به میهمانان نوروزی وگردشگران است.

ایلنا: نخستین سمینار آموزشی مدیریت بحران و ایمنی در بنادر و شناورهای مسافری به منظور آمادگی خدمه شناورهای مسافری برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی سال ۹۳ در بندر شهید باهنر هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، «شهداد سید اسماعیلی» رییس اداره امور امتحانات و گواهینامه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: این سمینار آموزشی با شرکت بیش از ۱۰۰نفر از کار‌شناسان، دست اندرکاران بنادر مسافری استان، راهنمایان تورهای گردشگری، مدرسین خدمه شناور‌ها، اعضای تعاونی‌های مسافری دریایی برای نخستین بار در استان هرمزگان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این سمینار دو روزه را ارتقای ایمنی در ترددهای شناورهای مسافری جهت آمادگی نیروهای خدمات رسان به میهمانان نوروزی وگردشگران در تعطیلات زمستانی سال جاری و همچنین ایام نوروز ۹۳ عنوان کرد.

سید اسماعیلی اضافه کرد: به منظور افزایش دانش عمومی دست اندرکاران مسافرتهای دریایی، چگونگی آمادگی نیرو‌ها در مواجهه با سوانح، حوادثدریایی و شرایط اضطرار مورد بررسی کار‌شناسی قرار گرفت و بازرسین بنادر نیز به بررسی نقایص وضع موجود و ایجاد شرایطی ایمن برای تردد شناور‌ها پرداختند.

رییس اداره امور امتحانات و گواهینامه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: این سمینار آموزشی با استقبال شرکت کنندگان به ویژه راهنمایان تورهای گردشگری استان مواجه شد و بنابر تقاضاهای مکرر طی روزهای برگزاری این سمینار، درنظر داریم طی ماه‌های آینده برگزاری چنین دوره‌هایی را ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز