خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون و کار بستک:

تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران سبب تسریع رشد و توسعه می‌شود

کد خبر : ۱۱۰۲۴۶

ایلنا - رییس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بستک، گفت: بمنظور تسریع در رشد و توسعه شهرستانها وهدایت منابع مردمی به بخشهای تولیدی، شرکتهای تعاونی توسعه و عمران بر اساس اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تشکیل شده است.

ایلنا: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بستک، گفت: به منظور تسریع در رشد و توسعه شهرستان‌ها وهدایت منابع مردمی به بخشهای تولیدی، شرکتهای تعاونی توسعه و عمران بر اساس اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا «بهرام فولادچنگ» بر لزوم تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران در بستک تاکید کرد و گفت: تعاونی توسعه و عمران از انواع تعاونی‌های جدیدی است که با وجود مزایای زیاد، کمتر مورد استقبال مردم شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این تعاونی‌ها به استناد قانون تأسیس شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی راه‌اندازی می‌شوند، ادامه داد: اشتغالزایی، افزایش سرمایه و درآمد مردم، تسریع در رشد و توسعه شهرستان، هدایت منابع مردمی به طرح‌های اشتغالزا، بسترسازی و ورود مردم در فعالیت‌های اقتصادی و کمک به خودکفایی و تقویت بنیه اقتصادی شهرستان از جمله اهداف تأسیس شرکت‌های توسعه و عمران شهرستانی است.

به گفتهٔ فولادچنگ، شرکت در تمام پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان بدون تشریفات مناقصه، واگذاری اراضی و ماشین آلات دولتی قابل فروش، بدون تشریفات مزایده و همچنین معافیت مالیاتی و اعطای تسهیلات بلند مدت از جمله امتیازهای عمومی این شرکت‌ها هستند که مسوولان ارگان‌های مختلف می‌توانند با اطلاع رسانی مناسب در بین کارکنان و مراجعه کنندگان به دستگاههای متبوع، زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در این طرح را فراهم و در آینده نیز فعالیت‌های مختلف عمرانی خود را با مشکلات کمتری انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز