خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

بسته نامگذاری خیابان‌های شهرک پیامبر اعظم(ص) تحویل شورای شهر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۴

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان از ارائه بسته پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی به شورای شهر و شهرداری بندرعباس در قالب نامگذاری خیابان ها و کوچه های شهرک پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

ایلنا: مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان از ارائه بسته پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی به شورای شهر و شهرداری بندرعباس در قالب نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، مهندس مهدی زندیه وکیلی افزود: با توجه به استقرار حدود سه هزار خانوار در شهرک پیامبر اعظم(ص) و ضرورت نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌ها به منظور سهولت آدرس دهی کار‌شناسان این اداره بسته پیشنهادی اسامی خیابان‌ها و کوچه‌ها به شورای شهر و شهرداری بندرعباس ارائه شد.

وی افزود: کار‌شناسان اداره کل راه و شهرسازی تلاش کرده‌اند تا اسامی مناسب و قابل فهم برای خیابان‌های شهرک پیامبر اعظم(ص) پیشنهاد کنند.

زندیه وکیلی با بیان اینکه کار‌شناسان اداره کل راه و شهرسازی تنها پیشنهاد دهنده اسامی هستند و تصمیم نهایی بر عهده شورای شهر بندرعباس است، ابراز امیدواری کرد، برای رفاه حال ساکنان این شهرک روند نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک پیامبر اعظم(ص) با سرعت بیشتری انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز