خبرگزاری کار ایران

تخلیه ۳۰۰۰ سرویس خاک و نخاله در سایت نخاله های ساختمانی بندرعباس/ کدگذاری ماشین‌آلات حمل نخاله

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۲۱۹

رئیس سازمان مدیریت پسماند گفت: در خرداد ماه امسال بیش از ۳۰۰۰ سرویس خاک و نخاله در سایت دفع نخاله‌های ساختمانی تخلیه شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، پوریا دروار در این ارتباط با بیان اینکه در حال انجام کار اصولی و دائمی در راستای جلوگیری از تخلیه غیر اصولی نخاله هستیم، اظهار کرد: تعدادی از خودروهای حمل نخاله در سطح شهر کد گذاری شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی افزود: تخلیه هر نوع نخاله باید در محل های مجاز که برای این کاردر نظر گرفته شده، انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس ادامه داد: طی خرداد ماه امسال پنج مورد جلوگیری از حمل خاک و نخاله بدون مجوز، هشت مورد توقیف مدارک خودروهای متخلف و 22 مورد نیز مجوز حمل خاک و نخاله توسط سازمان مدیریت پسماند صادر شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه هرگونه حمل و نقل خاک و نخاله های ساختمانی در سطح شهر باید با مجوز این سازمان انجام شود، گفت: در صورت عدم هماهنگی و کسب مجوزات لازم با متخلفان برخورد خواهد شد.

دروار با تاکید بر اینکه فقط خودروهای کد گذاری شده مجاز به حمل نخاله از سطح شهر هستند، ادامه داد: سایت تل سیاه و سایت نخاله‌های ساختمانی واقع در بزرگراه شهید رجایی محل های مجاز تخلیه خاک و نخاله ساختمانی است.

این مقام مسئول در پایان نیز بیان کرد: تخلیه نخاله ساختمانی در سایر نقاط شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برابر ماده ۱۶ و ۲۰ قانون مدیریت پسماند، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز