خبرگزاری کار ایران

دعوت انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان به شرکت مردم در انتخابات ۲۸خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۱۶۸

انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با صدور پیامی از مردم نجیب استان هرمزگان دعوت کرد در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ مشارکت کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در این پیام آمده است:

حضور و مشارکت در انتخابات به معنای تقویت جمهور است .به معنای تحقق خواسته هایی است که مسیر آن از صندوق های آرا می گذرد.

مردم نجیب استان هرمزگان

فعالان حوزه فرهنگ و رسانه

۲۸ خرداد در انتخابات شرکت می کنیم تا تحجر و انفعال تصویر خلافی از مردم ایران به جهان ارائه نکند .این روزها برخی منادی انفعال  و بعضی هوادار تک صدایی هستند ،حضور شما مردم عزیز است که هر دو را از عرصه تفکرات غالب جامعه محو خواهد کرد.

ما ایمان داریم مردم خوب می دانند چه کسانی تبلور اندیشه های انحطاطی و نامقبول و چه کسانی به مردمسالاری باور دارند .

انتخابات ۲۸ خرداد نماد حضور مردم برای گزینش راه و روشی است که فردای جامعه منطبق با آن اداره می شود .پس مشارکت آحاد مردم فارغ از هر تفکر ،جناح ،تعلق سیاسی و مذهبی می تواند این مسیر را تعیین کند.

انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان ضمن تشکر از همه کسانی که زمینه حضور و جذب مشارکت حداکثری را فراهم آورده و می آورند ،از آحاد مردم به ویژه فعالان حوزه فرهنگ و رسانه دعوت می نماید ،درسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور فعالانه داشته و منطبق با تشخیص نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند.

با آرزوی سربلندی ایران و ایرانی

 انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز