خبرگزاری کار ایران

آمادگی کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان هرمزگان برای برگزاری انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۱۱۰

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان هرمزگان از آمادگی کامل این کمیته برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهرداد یزدانی عنوان کرد: کمیته فنآوری اطلاعات یکی از اجزای اصلی برگزاری انتخابات است و با برنامه ریزی و رفع نواقص احتمالی و استفاده از افراد ماهر و خبره در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و بدون هرگونه مشکل ارتباطی، تلاش می کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه انتخاب ایران به منظور بهره‌گیری بیشتر از فرصت‌های فضای مجازی در انتخابات و به ویژه ایجاد شور انتخاباتی، افزایش مشارکت مردمی و مقابله با تخریب و شائبه‌افکنی علیه نامزد‌ها و ضابطه‌مند نمودن تبلیغات درفضای مجازی، افزود: سامانه انتخاب ایران، به عنوان بستر ارتباطی میان مردم، دست اندرکاران انتخابات، نامزد‌ها و انتشار دهندگان، برای ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی و آگاهی از فعالیت‌های تبلیغاتی در این فضا راه‌اندازی شده است و این سامانه از طریق نشانی اینترنتی https://entekhabiran.moi.ir در دسترس عموم مردم قرار دارد و در این سامانه اطلاعات مربوط به نامزد‌های انتخابات، قابل مشاهده برای رای‌دهندگان است و همچنین مردم برای مشاهده اطلاعات نامزدها و نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین شعبه اخذ رای در روز انتخابات، می توانند به این سامانه مراجعه کنند.

یزدانی ادامه داد: مانور انتخابات با هدف برطرف کردن مشکلات احتمالی، برگزار شد و اشکالات احتمالی به وزارت کشور ارسال و توسط این وزارتخانه پایش می شوند که در روز انتخابات مشکلی به وجود نیاید.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان خاطرنشان کرد: تجهیز شعب اخذ رأى با احتساب سیستم‌ های پشتیبان سیستم کامپیوتری و تجهیزات جانبی انجام شده است تا در شعب اخذ رأی در استان مورد استفاده قرار گیرند.

وی اضافه کرد: آخرین وضعیت پوشش ارتباط مخابراتی در شعب اخذ رأی، با همکاری شرکت مخابرات در سطح استان احصاء و اقدام لازم به منظور رفع مشکلات مخابراتی انجام شده است.

یزدانی با تأکید بر اینکه با پیگیری های انجام شده توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان، فرمانداری های استان هرمزگان به شبکه فیبر نوری متصل شده است، تصریح کرد: با ایجاد این بستر، سرعت تبادل اطلاعات بین استانداری و فرمانداری‌ها افزایش چشمگیری داشته است که می‌تواند در برگزاری انتخابات موثر واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز