خبرگزاری کار ایران

ثبت نام اشتراک گاز شهری در بندرعباس

کد خبر : ۱۰۸۶۱۳

بهره مندی از گاز طبیعی حدود ۸۰۰۰ واحد مسکونی در محدوده گلشهر جنوبی. / گاز طبیعی بسیار ایمن‌تر از گاز مایع و کپسولی است.

ایلنا: حیدر پروین مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: اهالی گلشهر جنوبی از یکم مهرماه سال‌جاری به مدت یک ماه فرصت دارند جهت لوله کشی گاز خانگی و گرفتن اشتراک اقدام نمایند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حیدر پروین تشریح کرد: با اجرای گازرسانی فاز نخست شهر بندرعباس، اهالی گلشهر جنوبی(حد فاصل خیابان سمدو تا خیابان امامت) هر چه سریع‌تر لوله کشی داخل منازل خود را توسط مجریان ذیصلاح سازمان راه و شهرسازی و نظام مهندسی انجام دهند و با تکمیل پرونده جهت اخذ اشتراک به شرکت گاز استان، امور مشترکین واقع در بولوار دانشگاه، حدفاصل چهار راه دانشگاه و دامایی، ساختمان اداری شماره ۲ شرکت گاز استان هرمزگان مراجعه کنند.

وی هزینه اشتراک گاز خانگی را ۱۲۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: هزینه مذکور جهت نصب رگلاتور و کنتور از مشترکین دریافت می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان، نصب ۱۰۰۰ علمک را در منطقه گلشهر جنوبی پیش بینی کرد و افزود: تا کنون ۲۵۰ عدد علمک در این منطقه نصب شده است.

حیدر پروین ادامه داد: اولویت گازرسانی در محدوده گلشهر جنوبی با شهروندانی است که سریع‌تر مراحل لوله کشی گازخانگی را انجام دهند و شرکت گاز نیز علمک این منازل را زود‌تر نصب می‌کند.

وی در خصوص فازهای بعدی گازرسانی به شهر بندرعباس بیان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به شهرک پیامبر اعظم(مسکن مهر) در حال اجراست که ۳۶ هزار واحد مسکونی تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان اضافه کرد: در محدوده گلشهر جنوبی نیز حدود ۸۰۰۰ واحد مسکونی می‌توانند از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

حیدر پروین عنوان کرد: علاوه بر فاز نخست گازرسانی به گلشهر جنوبی و شهرک پیامبر اعظم(مسکن مهر) فاز بعدی، گازرسانی به شمال بلوار امام حسین(ع) است.

«پروین» ابراز امیدواری کرد: به مرور زمان و با تامین نقدینگی، گازرسانی به شهر بندرعباس اجرا می‌شود.

وی با اشاره به توصیه‌های لازم برای شهروندان تاکید کرد: ما معتقدیم گاز طبیعی بسیار ایمن‌تر از گاز مایع و کپسولی است. گاز طبیعی ورودی منازل حدود یک چهارم PSI، یعنی معادل ۲۵/۰ PSI فشار دارد در حالیکه کپسول‌های گاز با فشارحدود ۸۵ PSI ارائه می‌شوند. و گاز طبیعی به دلیل داشتن فشار پایین‌تر، از ضریب اطمینان و ایمنی بیشتری برخوردار است.

حیدر پروین خاطر نشان کرد: امتیاز دیگر اشتراک و بکارگیری از گاز طبیعی پایداری، تداوم و دسترسی آسان است به گونه‌ای که شهروندان هیچ‌گاه نگران تمام شدن کپسول گاز نخواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز