خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان مطرح کرد:

عدم حضور مدیران در جلسات حوزه بازرگانی توجیهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۹۴۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: عدم حضور مدیران در جلسات حوزه بازرگانی هیچ توجیهی ندارد و با مدیران کم کار در این زمینه برخورد می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ایرج حیدری پور در جلسه جمع بندی همکاری های سازمان ها با کشورهای عضو اکو  که با حضور ریاست و دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس و نمایندگان دستگاه های دولتی همراه بود، بیان کرد: اتاق بازرگانی قلب اقتصاد استان است و همکاری با این نهاد مهم و کلیدی وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه کم کاری در مواجهه با درخواست های بخش خصوصی پیامدهای جدی برای مدیران به همراه خواهد داشت، افزود: حضور در جلسات و ارائه مستندات مورد نیاز برای تقویت بازار محصولات استان در کشورهای هدف مهم ترین اولویت ماست و بدون شک با دستگاه هایی که در این زمینه کم کاری داشته باشد برخورد صورت می گیرد.

برگزاری نشست با کشورهای عضو اکو در راستای معرفی ظرفیت های استان هرمزگان بدون شک بزرگترین دستاوردها در عرصه اقتصادی برای استان به همراه دارد و ادارات و نهادی های ذی ربط باید همکاری های لازم را در این زمینه داشته باشند.

در ادامه این نشست مقرر شد دستگاه های اجرایی ظرفیت‌های استان در بخش های مختلف را تا اواخر هفته آینده جمع بندی و ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز