خبرگزاری کار ایران

الحاق 10 دستگاه کشنده به ناوگان خدماتی بندرشهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۴۳۲

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انجام تعمیرات اساسی۱۰ دستگاه کشنده فرسوده به دست توانمند متخصصان داخلی و الحاق آن به ناوگان خدمات بندری مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، منصور خرمشکوه در حاشیه مراسم الحاق 10 دستگاه کشنده که روز گذشته در یکی از پایانه های کانتینری بندر شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: عملیات تعمیر و آماده به کار این ۱۰ دستگاه کشنده و کفی (ترمینال تراکتور) با همت متخصصان و تعمیرکاران داخلی توسط بخش خصوصی به انجام رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: الحاق این تجهیزات در افزایش نرم عملیات جابجایی کانتینر و بهبود خدمات استریپ و استافینگ کانتینر نقش به سزایی ایفا می کند.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان الحاق ۳ دستگاه لیفتراک جدید طی ماه آینده (خرداد ماه ) و همچنین بازسازی و تعمیر ۱۰ دستگاه کشنده و کفی دیگر نیز در همین پایانه کانتینری تا پایان آبان ماه  سالجاری را از دیگر برنامه های در دست اجرای این معاونت اعلام کرد.

خرمشکوه ارتقاء توان تجهیزاتی و عملیاتی به منظور رضایتمندی ارباب رجوع را از مهمترین اهداف و برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز