خبرگزاری کار ایران

پیام انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان به مناسبت هفته روابط عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۲۷۵

انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با انتشار پیامی 27اردیبهشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی راگرامی داشت و فعالان این حوزه در بخش های دولتی، خصوصی، تعاونی و نهادها را به عنوان طلایه داران شفافیت و آگاهی بخشی معرفی کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در پیام انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان آمده است:

همانگونه که انسانها ناگزیر از ارتباط هستند طبعا هر سیستمی هم برای بقا، دوام و ماندگاری راهی جز بهره گیری از مسیرهای ارتباط با جامعه ندارد، بدون شک موفقیت و ناکامی هر سازمان و دستگاهی بسته به کارایی و ناکارآمدی روابط عمومی در آن مجموعه است، البته نقش مدیران و تصمیم سازان در استفاده از نیروهای خلاق و توانمند، تقویت امکانات سخت افزاری، بسط حوزه اختیار فعالان روابط عمومی غیر قابل انکار می باشد.

رشد و بالندگی حوزه ارتباطات کشورمدیون و مرهون مجاهدتهای ایثارگرانه اهالی روابط عمومی است که با همه محدودیتها و شرایط سخت، نقش محوری خود را هم در بعد درون سازمانی و هم در بخش برون سازی ایفا کرده اند. اغراق نیست اگر بیان شود که روابط عمومی در هر سیستمی چشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است.

در شرایطی که جامعه با تحریم‌های سخت و کینه توزانه روبروست، درحالی که مردم عزیز در تنگناهای شدید اقتصادی و معیشتی قرار دارند، مادام که بحران عظیم کرونا شوک جهانی ایجاد کرده است، فعالان حوزه روابط عمومی روایتگر امید، خدمت، کارآمدی، صداقت و آرامش هم در درون سیستم و هم در جامعه هستند.

انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان به نمایندگی از جمع کثیر اهالی رسانه استان  قدردان تلاشهای مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه ارتباطات هستند و با گرامیداشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی،تعامل سازنده روابط عمومی و رسانه را تحسین کرده و بر استمرار این تعاملات تاکید می کند. البته موکدا از مدیران سازمانها، نهادها، صنوف می خواهد نسبت به تقویت این حوزه به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز