خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

شهدا سرمایه‌های فناناپذیر کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۸۱

متر و معیار باید این باشد که کارهای ما تا چه میزان موجبات خشنودی و شادی روح شهدای عالیقدر را فراهم می‌کند.

ایلنا: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان شهدا را سرمایه‌های فناناپذیر کشور دانست و از تشکیل کمیته‌ای به منظور پیگیری مشکلات معیشتی و رفاهی خانواده‌های معظم شهدا در این اداره کل خبر داد.
به گزارش ایلنا از بندرعباس، دلبری در نشستی صمیمی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران حوزه دریایی و بندری استان که در دومین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد، طی اظهاراتی ضمن اشاره به مقام والای شهدا در نظام اسلامی گفت: اقتدار، سربلندی، عزت و آرامش امروز بر ایران مدیون فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگرانی است که هشت سال این سرزمین را از گزند چنگال دشمنان محفوظ نگه داشتند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، متر و معیار باید این باشد که کارهای ما تا چه میزان موجبات خشنودی و شادی روح شهدای عالیقدر را فراهم می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: طبق میثاق خود با شهدا باید با نگاهی دقیق بررسی کنیم که اکنون کجا ایستاده‌ایم و باید به کجا برسیم؛ چون میراثاین ملت، بزرگ است و مسئولیت نگهداری و حفاظت از این میراثنیز سنگین است.

به گفته دلبری، شهدا همانند ستارگانی درخشان هستند که در مسیر پیشرفت و توسعه کشور به مثابه راهنماهای آسمانی باعثمی‌شوند تا راه و مقصد را گم نکنیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان حضور خانواده شهدا در بندر شهید رجایی را مایه برکت بیشتر فعالیت‌های اقتصادی در بندر شهید رجایی به عنوان بزرگ‌ترین بندر تجاری دانست و افزود: نهضت شهدا در ایران اسلامی ادامه داشته و این رسالت بزرگ تمامی ندارد.

وی همچنین برلزوم تشکیل کمیته‌ای به منظور پیگیری مشکلات معیشتی و رفاهی خانواده‌های معظم شهدا در این اداره کل تاکید کرد.

«محمود صابری» که حدود ۱۵ سال مسئولیت پیگیری امور خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان را برعهده داشته و در حال حاضر دبیری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالاو ارز استان را عهده دار است، به تببین جایگاه شهدا در استحکام ساختارنظام جمهوری اسلامی پرداخت و گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده طی سالهای گذشته را تشریح کرد.

«علی رودباری» جانشین پایگاه مقاومت بسیج و امور ایثارگران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در بخش دیگری از این نشست ضمن بیان اینکه مجموعه بنادر و دریانوردی هرمزگان طی هشت سال دفاع مقدس ۱۵ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، عملکرد شش ماهه اداره امور خانواده شهدا و ایثارگران این اداره کل را تشریح کرد.

لازم به ذکر است، در ابتدای این نشست که در سالن کنفرانس اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد و بیش از ۳۰ نفر از مادران، همسران و فرزندان شهدای این اداره کل حضور داشتند، نماهنگی با موضوع شهید و دفاع مقدس پخش شد که حاضران را متأثر کرد.

همچنین در بخش پایانی این نشست نیز با اعطای هدایایی از خانواده معظم شهدا تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز