خبرگزاری کار ایران

اخلاقی خبر داد:

نصب و راه‌اندازی ۵ ایستگاه تاکسی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۰۴۸

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از نصب و راه‌اندازی ۵ ایستگاه جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین اخلاقی در این ارتباط اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان، این سازمان اقدام به نصب و راه‌اندازی پنج ایستگاه برای توقف تاکسی‌ها کرده است.

وی با بیان اینکه افزایش ایستگاه‌های تاکسی از برنامه‌های این سازمان طی سال جدید است، افزود: با در نظر گرفتن سیمای شهری و همچنین ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل درون شهری، جانمایی این ایستگاه‌ها در مناطق مختلف قرار گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: پس از بازدیدهای میدانی کارشناسان در حوزه مطالعات و ایمنی ترافیک و همچنین توجه به کاهش ترافیک و تجمع مسافران برای استفاده از تاکسی، این ایستگاه‌ها برای پنج مسیر شامل خطوط تاکسی بندر شهید رجایی، بیست متری شاهد، کوی ملت، ششصد دستگاه و ترمینال مشخص شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تاکید کرد: رضایت شهروندان اساس کار این سازمان است.

اخلاقی در انتها نیز عنوان کرد: پیش از اجرای این طرح، ایستگاه‌های تاکسی در خطوط مختلف، بهسازی و ساماندهی شده و در همین راستا در تلاشیم که خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارایه شود.

وی همچنین تاکید کرد: کاهش دغدغه های تاکسیرانان نیز جزو دیگر برنامه‌های این سازمان است که ارایه خدمات بیشتر به آنها طی سال جاری در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز