خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

احداث بلوار ساحلی شرق بندرعباس کار بزرگی برای این شهر است / لزوم اجرا و بهره‌برداری از این پروژه طبق برنامه زمانبندی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۸۲۶

استاندار هرمزگان گفت: احداث بلوار ساحلی شرق بندرعباس کار بزرگی برای این شهر است و همه مدیران مرتبط و پیمانکاران باید جدیت و تلاش لازم را برای تکمیل این طرح داشته باشند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در نشست بررسی روند اجرای پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس، با بیان اینکه همواره از پیمانکاران پروژه‌های عمرانی حمایت داشته‌ایم، عنوان کرد: ما نیز انتظار داریم، پیمانکاران نسبت به تکمیل پروژه‌ها در موعد مقرر، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: عملکرد و روند اجرای پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس باید بهتر شود و با برنامه‌ریزی مناسب، گروه‌های متعدد به موازات هم در این پروژه کار کنند.

استاندار هرمزگان افزود: نظارت دقیق بر روند اجرای این طرح خواهیم داشت و پروژه باید طبق برنامه زمانبندی به پیش رود.

همتی تصریح کرد: احداث بلوار ساحلی شرق بندرعباس کار بزرگی برای این شهر است و همه مدیران مرتبط و پیمانکاران باید جدیت و تلاش لازم را برای تکمیل این طرح داشته باشند.

بلوار ساحلی شرق بندرعباس به‌طول ۲۵ کیلومتر و عرض ۱۱۰ متر به‌منظور دسترسی به سواحل بکر این منطقه، توسعه گردشگری، استفاده مناسب از دریا و تامین امنیت منطقه شرق بندرعباس درحال احداث است.

در این نشست پیمانکاران از توجه استاندار هرمزگان به شرکت های بومی در اجرای طرح های بزرگ قدردانی کردند و خواستار حمایت از پیمانکاران بومی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز