خبرگزاری کار ایران

چنگائی خبر داد:

پلمپ دو واحد قنادی در شهرستان بندرخمیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۸۵۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر گفت: دو واحد قنادی در سطح شهر بندرخمیر به دلیل عدم رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی توسط بازرسین بهداشت محیط این مرکز پلمپ شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد چنگائی اظهار کرد: برخورداری شهروندان از مواد غذایی سالم و بهداشتی و نیز از شیرینی های منطبق با موازین بهداشتی و قانونی، حق مسلم آنهاست و در این خصوص هر مجموعه یا عرضه کننده مواد غذایی، تخطی کرده و اصول بهداشتی و مقررات قانونی را رعایت نکند، طبق موازین قانونی برخورد متناسب صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه صنوف متخلف تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل خواهند بود، تصریح کرد: در اجرای برنامه سلامت نوروزی و تشدید بازرسی های بهداشت محیط با اولویت نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن حساس و با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و به منظور کاهش و کنترل بیماری‌ها با جدیت در حال انجام است و تا پایان تعطیلات نوروز این طرح تشدید نظارتی ادامه خواهد داشت.

چنگائی همچنین با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا جهت تمامی صنوف و اماکن عمومی، عنوان کرد: طبق دستورالعمل های مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا، هر مکانی که فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در آنجا رعایت نشود و باعث آلودگی در شرایط بحرانی کرونا شود، توسط بازرسین بهداشت تعطیل و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز