خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس خبر داد:

اطفای 223 آتش‌سوزی در دی ماه گذشته/ ثبت 126 مورد آتش‌سوزی عمدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۲۶۶

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از اطفاء 223 مورد آتش‌سوزی در دیماه سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد، 126 مورد آتش‌سوزی عمدی رخ داده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فرجام دانش در این ارتباط اظهار کرد: در دیماه سال جاری، 223 مورد آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانان بندرعباس اطفاء شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد حادثه، 46 مورد مربوط به منازل مسکونی بوده است، افزود: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد علت 16 مورد از آتش‌سوزی‌های منزل با منشاء گاز و 15 مورد نیز بر اثر اتصالی برق بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد:  طی این مدت 65 مورد اطفاء ضایعات، 45 مورد اطفاء فضای سبز، 27 مورد اطفاء چهار دیواری و هفت مورد اطفاء مغازه تجاری صورت گرفته است.

دانش تصریح کرد: در دی‌ماه گذشته همچنین 15 مورد اطفاء خودروی سبک و چهار مورد نیز اطفاء خودروی سنگین توسط آتش‌نشان‌ها انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در مجموع آتش‌سوزی‌های اطفاء شده دیماه گذشته، 126 مورد عمدی بوده و علت 17 مورد نیز نامشخص است.

وی همچنین عنوان کرد: میانگین رسیدن آتش‌نشان‌ها به محل حادثه، از لحظه اعلام حریق، سه دقیقه و 50 ثانیه بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به علت این آتش‌سوزی‌ها، اضافه کرد: 47 مورد از آتش‌سوزی‌های رخ داده در دی‌ماه بر اثر سهل‌انگاری، 18 مورد بر اثر نقص فنی و 14 مورد نیز بر اثر عدم ایمنی بوده است.

دانش همچنین اظهار کرد: در مجموع آتش‌سوزی‌های رخ داده دیماه سال جاری، 10 نفر مصدوم شده‌اند که همگی آنها مرد بودند و متاسفانه سه نفر نیز در حادثه مخزن سوخت جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز