خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در بندرعباس:

همه با هم باید قدردان شهدا و امام(ره) باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۱۴۱

وزیر کشور گفت: مسئولان کشور قدردان حضور این مردم در صحنه باشند، مسئولان و مردم و همه با هم باید قدردان امام و شهدا باشیم .

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه برگزاری رژه خودرویی، موتوری و شناوری به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساحل بندرعباس در  جمع خبرنگاران درخصوص پیام این روزهای انقلاب اسلامی، افزود: ۲۲بهمن برای ملت عزیر میثاق مجدد و مکرر هرساله با امام راحل ، انقلاب  اسلامی ، ارزشها و شهدا است.

 وی ادامه داد: در۲۲بهمن ماه ما باید یک نگاهی به گذشته برای عبرت آموزی و شکر گذاری داشته باشیم و یک نگاهی به آینده برای تقویت انقلاب اسلامی ،جمهوری اسلامی  وتحقق آمارنهای امام (ره) و شهدا داشته باشیم .

وزیر کشور تصریح کرد: امسال با وجود شرایط کرونایی و محدودیت های بسیاری زیادی که داشتیم الحمدالله مردم به صورت نمادین در روز ۲۲بهمن ماه به صحنه آمدند و ابراز علاقه و تجدید میثاق خود را مجدد اعلام کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال برای نخستین بار به خاطر شرایط کرونایی به صورت خودرویی و موتوری همزمان با سراسر کشور در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام   علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا،  همتی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان،سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، فرماندهان نظامی و انتظامی در استان ، معاونین استاندار، شهردار بندرعباس، مدیران، مسوولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند .

این مراسم  از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان لارک بندرعباس آغاز شد تا بوستان غدیر (زیر پرچم) ادامه یافت و به موازات حرکت خودرویی، شناورها سبک در آبهای خلیج فارس هم رژه رفتند.

همچنین در یوم الله ۲۲ بهمن رژه دریایی نیز در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد و به همین خاطر بنادر مسافری هرمزگان از ساعت ۶تا ۱۱صبح به صورت موقت تعطیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز