خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری بندر عباس خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان و مدیران شهرداری بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۲۳۰

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان و مدیران شهرداری بندرعباس به صورت آنلاین خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش در این ارتباط اظهار کرد: آموزش از مهمترین عواملی است که نقش عمده‌ای در افزایش توانمندی کارکنان ایفا می‌کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس و سازمانهای وابسته آن نیاز به افراد با مهارت بالا دارند، افزود: آموزش های ضمن خدمت یکی از کارآمدترین ابزار و قوی‌ترین فرآیند موجود برای انتقال دانش و مهارت به نیروی انسانی و تقویت آن ها برای انجام وظایف محوله است.

جهانبخش خاطرنشان کرد: این شهرداری از طریق مدیریت نوسازی و تحول اداری، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ضمن خدمت کارکنان خود را هر ساله از طریق نیازسنجی فردی و درخواست مدیران واحد ،برنامه ریزی و اجرا می‌کند که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، بصورت مجازی درحال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در سال جاری بر اساس نیازسنجی صورت گرفته، 30 دوره آموزشی کوتاه مدت  تخصصی و عمومی ویژه کارکنان و مدیران در بخش‌های مختلف برنامه ریزی و اجرای آن آغاز شده است.

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه ‌سرمایه‌انسانی شهرداری بندرعباس همچنین با اشاره به اینکه دوره های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان تا پایان سال 99 طبق تقویم آموزشی برگزار می‌شود، اظهار کرد: تا کنون در این دوره های آموزشی 16 هزار و 176 نفر ساعت آموزش برای بیش از 300 نفر از کارکنان و مدیران ارائه و گواهینامه مربوط به آن نیز صادر شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به تداوم بیماری ویروسی کرونا، این دوره‌ها به صورت مجازی و از طریق سیستم جامع آموزش(جام) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 عنوان دوره آموزشی به صورت مجازی (وبینار و آزمون الکترونیکی ) برگزار شده است، عنوان کرد: این دوره‌ها بنا به نیاز در بخش‌هایی مانند آتش‌نشانی، خدمات شهری، روابط عمومی، شهرسازی و معماری، حقوقی، عمرانی و غیره پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز