خبرگزاری کار ایران

دشوارگر مطرح کرد:

تسری و فرهنگ سازی بیمه در سطح جامعه جزو اولویت‌های مسئولان و فعالان اجتماعی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۴۷۳

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هرمزگان گفت: فرهنگ سازی بیمه در سطح جامعه باید از اولویت های مسئولان و فعالان اجتماعی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نشست هم اندیشی پیرامون استفاده از پتانسیل های جزیره قشم به منظور ترمیم و تقویت کارگزاری های جزیره قشم با حضور شیخ زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، دشوارگر مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هرمزگان، سلجوقی‌مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از دهیاران، مدیران عامل سمن‌ها، تشکل‌های اجتماعی و تعاونی‌ها برگزار شد.

 مرتضی شیخ زاده گفت: شهرستان قشم با وجود ۶۴ روستا مستعد راه‌اندازی دفاتر کارگزاری جهت بهره مندی ساکنین از بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر و تکمیل سبد بیمه ای قشم وندان است.

وی افزود: بیمه اجتماعی یک امر مهم است که وجود آن باعث افزایش آرامش خاطر و گسترش فرهنگ آتیه‌نگری خواهد بود.

محمدعلی دشوارگر مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هرمزگان ضمن معرفی و تشریح مزایای آن عنوان کرد: بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حمایت ۷۰ درصدی دولت در نقش کارفرما و از طریق کارگزاری های مستقر در مناطق انجام می پذیرد.

دشوارگر از آمادگی مدیریت استان برای واگذاری امتیاز کارگزاری در محدوده جزیره قشم خبر داد و گفت: متقاضیان واجد شرایط از جمله دهیاری ها، موسسات حقوقی، تعاونی ها، سمن ها و سایر تشکل‌های اجتماعی و فرهنگی متناسب با جامعه تکلیفی واجد شرایط بیمه پردازی در جزیره قشم می‌تواند نسبت به اخذ امتیاز کارگزاری و ارائه خدمت اقدام کنند.

وی با اشاره به نقش و تاثیر واگذاری امتیاز کارگزاری در ایجاد اشتغال برای جوانان علاقه مند به فعالیت در حوزه بیمه،ادامه داد: استان هرمزگان یکی از متنوع ترین مجموعه کارگزاری ها در کشور را داراست، که انتظار می‌رود تسری و فرهنگ‌سازی بیمه در سطح جامعه و شهرستان قشم از اولویت‌های مسئولان و فعالان اجتماعی قرار گیرد.

 به گفته مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان هرمزگان شهرهای قشم، درگهان، سوزا و همچنین روستا‌های طبل، دولاب و باسعیدو از مناطق دارای اولویت به منظور راه اندازی دفاتر کارگزاری در این شهرستان هستند.

در ادامه فرشته سلجوقی مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از دهیاران و مدیران عامل سمن‌های فعال در جزیره خواست تا با معرفی بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به جامعه هدف در جزیره به ترویج فرهنگ بیمه و تامین آتیه اقتصادی ساکنان قشم کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز