خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

ذوالفقارنسب: پرسپولیس مدت‌هاست بحران دارد / تجربه درخشان در دربی کمتر از قلعه‌نویی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۵۰

در دربی هر دو تیم شدیدا از باخت می ترسند. باخت می تواند اثرات منفی و مخرب زیادی بر تیم بازنده داشته باشد در صورتی که پیروزی در این بازی به این شکل اثر مثبت نخواهد گذاشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم به دلیل تغییرات زیاد در بخش مدیریت باشگاه و کادر فنی مدت هاست که دچار بحران شده و تمام این مشکلات به دلیل تصمیم گیری های ناپخته وزارت ورزش است که برای پرسپولیس در سال های اخیر گرفته شده است.

بیژن دوالفقارنسب امروز ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا در بیستمین دوره جشنواره مطبوعات با خبرنگار ایلنا گفتگو کرد که ماحصل آن را در زیر می خوانید:

دربی امسال را چطور پیش بینی می کنید؟
مثل همیشه دربی حساسیت خاص خودش را دارد و باید منتظر کیفیت این بازی باشیم که قابل پیش بینی است که یک بازی کسل کننده را شاهد باشیم.

چرا؟
چون هر دو تیم شدیدا از باخت می ترسند. باخت می تواند اثرات منفی و مخرب زیادی بر تیم بازنده داشته باشد در صورتی که پیروزی در این بازی به این شکل اثر مثبت نخواهد گذاشت. هر دو تیم سعی می کنند بازنده نباشند مگر اینکه اتفاق دیگری در زمین رخ دهد.

شرایط پرسپولیس را در آستانه دربی چطور می بینید؟
پرسپولیس سه، چهار سال است که دچار بحران شده که این بحران ها عمدتا به دلیل تصمیم گیری های ناپخته وزارت ورزش برای این باشگاه است. طی همین سه، چهار سال در هر هفت، هشت ماه مدیر عامل و مربی پرسپولیس عوض شده است و وضعیت این باشگاه اصلا رضایت بخش نیست چون هم به لحاظ فنی و هم بدنی و هم رفتار بازیکنان، پرسپولیس دچار مشکلات زیاد شده است.

در آن سوی میدان استقلال بازی خواهد کرد شرایط آبی پوشان را چطور می بینید؟
استقلال شرایط باثبات تری دارد و در سه سال اخیر حداقل یک پای قهرمانی بوده و تعداد بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد که از آنها خوب هم استفاده می کند اما در آغاز فصل تعدادی از بازیکنان استقلال به دلیل حضور در تیم ملی مصدوم شدند و این مصدومیت ها مشکلاتی برای این تیم به وجود آورد. با توجه به سابقه ای که مربیان و کادر پزشکی خوب استقلال دارند این تیم در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد.


بهترین دربی که در آن حضور داشتید کدام بازی بود؟
سال ۵۵ بود که برای اولین بار یک داور انگلیسی بازی را قضاوت کرد. آن بازی در امجدیه برگزار شد که بازی خوبی بود و مساوی شد.

بهترین خاطره شما از دربی؟
هر وقت یک تیم برنده شده هواداران این تیم خوشحال بودند و چند ماهی سر این بازی شاد شدند چون مردم انرژی روانی مثبتی از پیروزی در دربی می گیرند و بحثهای زیادی در جامعه شکل می گیرد و یک سری مراودات در بین خانواده ها و همکاران و همکلاسی ها شکل می گیرد. همیشه این مسائل وجود داشته و امیدوارم این بحثها کیفیت بازی را بالا ببرد حتی اگر تیمی در دربی خوب بازی کند و ببازد مورد حمایت هواداران است تا اینکه ضعیف بازی کند و مساوی شود.

اینکه می گویند به دو تیم گفته می شود دربی را مساوی کنند واقعیت دارد؟
نه، نه هیچ وقت چنین چیزی را نمی پذیرم، خصوصا با روندی که در بازی هاست و نیازی که تیم ها به پیروزی دارند بعید است آمرانه این بازی مساوی شود.

فکر می کنید در این بازی چه تیمی برنده می شود؟
به دلیل شرایط حاکم بر هر دو تیم فکر می کنم بازی امسال مساوی می شود.

اینکه می گویند درخشان تجربه کمتری نسبت به قلعه نویی در دربی دارد و این مساله می تواند روی پرسپولیس تاثیرگذار باشد را قبول دارید؟
نه درخشان هم هوش خوبی دارد و هم از تجربه کافی برای حضور در دربی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز