خبرگزاری کار ایران

بازدید هیئت سازمان بازرسی کل کشور از کارخانه تهران نفت پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۰۹۵

نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور با حضور در کارخانه تهران شرکت نفت پاسارگاد از نزدیک در جریان امور این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد، یوسف نژاد، بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رضاپور معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باتقوا سربازرس حوزه شستا و میراشرفی بازرس تاپیکو با حضور در کارخانه تهران شرکت نفت پاسارگاد ضمن آشنایی با عملکرد و تولید کارخانه از ابتدا تا انتهای فرایند تولید تا فروش محصولات را بررسی کردند.

پس از این بازدید، یوسف نژاد، بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از حضور در این کارخانه از روند نظارتی در این شرکت نیز تشکر و قدردانی کرد.

یوسف نژاد، نظارت را رکن اساسی در شرکت های تولیدی خواند و ابراز امیدواری کرد تا در سال جهش تولید همکاری های فیمابین منجر به تولید و سودآوری بیشتری گردد.

حسین نیکخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد نیز ضمن خوش آمد گویی و استقبال از حضور نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد هرچه سازمان های نظارتی نزدیک تر به سازمان های تولیدی باشد مسیر پیشرفت کشور سریع تر و مطمئن تر طی خواهد شد.

نیکخواه، سازمان بازرسی کل کشور را امین مدیران ارشد کشور خواند و این سازمان را در مسیر سخت مبارزه با فساد، پشتیبان و در مسیر جهش تولید همراه و مشاور شرکت های تولیدی نامید.

گفتنی است شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع قیر در خاورمیانه با برخورداری از ۶ واحد تولیدی در ایران، ظرفیت تولید بیش از ۴ میلیون بشکه در سال را داراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز