خبرگزاری کار ایران

در نفت خزر عوان شد:

تاکید بر مشارکت همگانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۸۲۹

جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت نفت خزر با توجه به همه گیری موج سوم بیماری کووید 19 با محوریت هم اندیشی و اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب برای ادامه فعالیت های پیگشیرانه در مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از شرکت نفت خزر، بیست و سومین جلسه کمیته مدیریت بحران این شرکت با حضور علی اصولی مدیرعامل و اعضاء این کمیته با هدف ارائه گزارش اقدامات سه ماهه تابستان و هم اندیشی و اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پایش بیشتر سلامت کارکنان در منطقه عملیاتی خزر، سکوی ایران امیرکبیر و شناورهای کاسپین برگزار شد.   

علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش و فعالیت اعضای کمیته بحران بویژه واحد HSE ، مدیریت منابع انسانی و حراست اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و اضافه شدن ویروس آنفولانزا و سرماخوردگی ضرورت سلامت کارکنان علی الخصوص در محیط های عملیاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به موضوع همه گیری ویروس کرونا به عنوان مهم ترین بحران حال حاضر کشور گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی، در هفته های اخیر شاهد افزایش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری هستیم و بر ضرورت نهادینه شدن فاصله اجتماعی، شستشوی دست ها و استفاده از ماسک تاکید و اظهار داشت باید تلاش کنیم با استمرار فعالیت های پیشگیرانه، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در همه جنبه ها به سلامت محیط کار و جلوگیری از بحران در فصل سرما کمک کنیم.  

اصولی اظهار داشت: توجه و عمل به تاکیدات مقامات کشور، ستاد مقابله با کرونا و کمیته مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران بسیار ضروری است و اعضای کمیته بحران باید با جدیت هرچه بیشتر بخشنامه های ابلاغی را در سطح شرکت نفت خزر نهادینه کنند.

مدیرعامل شرکت نفت خزر ضمن استماع گزارش اعضای کمیته گفت: با توجه به بسته بودن فضای کاری در سکوهای نفتی، شناورها و خوابگاه ها رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی در مناطق عملیاتی شرکت نفت خزر بویژه کارکنان شیفت سکوی ایران امیرکبیر و شناورهای کاسپین در دریای خزر باید جزو اولویت های کمیته مدیریت بحران شرکت قرار گیرد .

اصولی گفت: اعضای کمیته باید نسبت به ترویج مشارکت همگانی و ارائه انتقادات و پیشنهادات در خصوص راهکارهای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام کنند، تا جایی که کلیه کارکنان در خصوص این مهم از بالاترین تا پایین ترین کارکنان خود را مسئول دانسته و هر جا ضعف ، کم کاری و یا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مشاهده می کنند با جدیت نسبت به پیگیری موضوع اقدام نمایند .

مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت: باید نسبت به تهیه دستورالعمل سلامت کارکنان علی الخصوص در سکو ، شناورها و مناطق عملیاتی اقدام و شماره تلفن 24 ساعته ای برای پاسخگویی به همکاران مشکوک در نظر گرفته شود تا با همدلی و دلسوزی راهنمایی های لازم در خصوص پایش سلامت و بهبودی این افراد صورت پذیرد.

در پایان مقرر شد فعالیت های پیشگیرانه شامل آموزش، گندزدایی و ضدعفونی اماکن به همراه پایش پارامترهای سلامت کارکنان، کاهش تردد و تماس های غیر ضرور ، فراهم نمودن بستر مناسب نرم افزاری و سخت افزاری جهت تشکیل جلسات از راه دور ، ایجاد آرامش روانی برای کارکنان ، برقراری تلفن پاسخگو، استفاده از کلیه ابزارهای تبلیغاتی و نظارت بر رعایت اصول بهداشتی بویژه استفاده از ماسک پیرو مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار کمیته شرایط اضطرار شرکت نفت خزر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز