خبرگزاری کار ایران

درجریان بررسی پیشرفت مطالعات طرح بازتوانی نیروگاه طوس تاکید شد:

نیروگاه طوس نقش موثری در رونق تولید داشته است/ باید بر روند تولید داخل تمرکز داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۱۵۵

کوروش نفیعی، مدیرعامل هلدینگ انرژی شستا، ضمن بازدید از نیروگاه طوس، مراحل پیشرفت مطالعات طرح بازتوانی این نیروگاه را با حضور معاونین هلدینگ و هیات مدیره شرکت افق تامین انرژی طوس مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از شستا، در جریان این بازدید گزارش مبسوطی از سوی شرکت مدیریت تولید برق طوس (بهره بردار نیروگاه) درخصوص صرفه جویی های ارزی و ریالی صورت گرفته از طریق ساخت داخل قطعات، ارائه شد.

برپایه این خبر درسال 98، بالغ بر هزارو 843 تجهیز از طریق ساخت داخل تامین شدند که بالغ بر 400 هزار یورو و 110 میلیارد ریال صرفه جویی ارزی و ریالی را به همراه داشت و در حال حاضر مطالعات بازتوانی نیروگاه طوس، توسط شرکت افق تامین انرژی پارس با هدف Full repowering و یا Partial repowering در حال انجام است.

در پایان این بازدید نفیعی، ضمن تشکر از تلاش پرسنل و همکاران در شرکت های افق تامین انرژی طوس و مدیریت تولید برق طوس تاکید کرد: این نیروگاه سال گذشته نقش موثری در رونق تولید کشور داشته است که امسال نیز باید باتوجه و استفاده از ظرفیت های موجود در جهت جهش تولید بر روند ساخت داخل تمرکز بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز