خبرگزاری کار ایران

رشد ایرانول در اکثر شاخص ها در پنج ماهه نخست سال 1399

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۱۷

شرکت نفت ایرانول به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع روانکار توانسته طی پنج ماه نخست سال ۹۹ رشد خوبی را در بیشتر شاخص ها به ثبت برساند و گام مثبتی را در راستای تحقق شعار امسال "جهش تولید" بردارد. شرکت نفت ایرانول در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری براساس آمار و مستندات موجود دستاوردهای قابل قبولی در زمینه تولید و فروش بدست آورده است. این مسیر صعودی نه تنها در تولید و فروش بلکه در پارامترهای مختلف از جمله مقدار تولید ، مقدار فروش و مقدار صادرات نیز به چشم می خورد.

به گزارش ایلنا،  محمدحسین رزاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با ارائه آماری دقیق از روند صعودی تولید، فروش و صادرات ایرانول از تحقق111 درصدی تولیدات ایرانول در این مدت خبر داد .

وی گفت: مقدار تولید در 5 ماهه نخست سال 99 در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال 98 ، تحقق 111 درصدی را شاهد بوده و همچنین مقدار تولید پالایشگاه آبادان نیز رشد 226 درصدی را تجربه کرده است که در قیاس با ظرفیت خود یک رکورد محسوب می شود .

وی در ادامه با اشاره به مبلغ فروش کل داخلی شرکت در پنج ماهه نخست سال 99 ، خاطرنشان کرد: مبلغ فروش کل داخلی شرکت در این مدت رشد 14 درصدی را شاهد بوده که با توجه به شرایط اقتصادی یک دستاورد بزرگ به شمار می رود .

رزاقی در ادامه مقدار فروش شرکت نفت ایرانول را صعودی اعلام کرد و گفت: مجموع فروش پالایشگاه های تهران و آبادان در پنج ماه نخست سال  22 درصد رشد داشته است .

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه به صادرات در این شرکت اشاره کرد و گفت: رشد 32 درصدی مقدار صادرات شرکت بیانگر این مهم است که ایرانول از پتانسیل بالایی در مقوله صادرات برخوردار است .

مهندس رزاقی در ادامه با اشاره به افزایش سهم بازار ایرانول در این 5 ماه، تصریح کرد: سهم بازار ایرانول در 5 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از 21 درصد به 28 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه برخی از  مهمترین پروژه های در حال اجرا در ایرانول را رفع پانچ موارد باقیمانده در پایانه صادراتی بندر امام خمینی(ره)،فاز 1 بهبود راندمان واحد موم گیری پالایشگاه تهران،  فاز 2 بهبود راندمان واحد مومگیری پالایشگاه تهران و افزایش ظرفیت واحد ،احداث واحد تولید بخار پالایشگاه تهران ،احداث واحد تولید بخار پالایشگاه آبادان، خرید ، نصب و راه اندازی کمپرسور واحد MEK پالایشگاه آبادان و پروژه طراحی سیستم اعلام حریق پالایشگاه روغن سازی تهران عنوان کرد.

وی در ادامه ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای محصولاتی که به صورت خام فروشی به بازار عرضه می شوند، افزایش ظرفیت تولید محصولات نهایی و گسترش سهم بازار روغن های موتوری و روغن های صنعتی، تغییر سبد فروش شرکت به سمت محصولاتی با حاشیه سود بالاتر ، افزایش شیفت تولید محصول نهایی ، شروع فاز اول پروژه بهبود راندمان فیلترها، مذاکره با پژوهشگاه صنعت نفت به منظور شروع پروژه مطالعاتی کاهش گوگرد خوراک لوبکات با هدف افزایش کیفیت محصول اکسترکت و تبدیل آن با اکسترکت سبز با ارزش افزوده بالاتر و تبدیل محصول تار به قیر را از برنامه های مدیریت مجموعه برای بهبود اوضاع و افزایش حاشیه سود شرکت بیان کرد .

وی افزود: امید که بتوانیم با تلاش و پشتکار در سال جهش تولید گامی موثر برای تحقق این مهم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز