خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد:

ایجاد شبکه بزرگ بازرسی در اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۷۶۴

شبکه بزرگ بازرسی در اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته تشکیل شده و فعالیت خود را بزودی آغاز می‌کند

علی محمودیان رئیس  اتحادیه کشوری سوختهای جایگزین و خدمات وابسته در گفتگو با خبرنگار ایلنا  اشاره به شبکه بزرگ بازرسی در این اتحادیه گفت : این شبکه با همفکری و حمایت معاونت محترم بازرسی اتاق اصناف ایران تشکیل شده است البته پیش از این بازرسی‌های اتحادیه به شکل پراکنده در حال فعالیت بوده است، اما با تشکیل این شبکه کار به شکل منسجم انجام خواهد شد.

 وی ادامه داد :  در مرحله  اول این شبکه به صورت آزمایشی در استان های تهران و خراسان آغاز به کار کرده است بازرسان این شبکه  علاوه بر تخصص کامل در حوزه سوختهای جایگزین، استانداردهای مرتبط و خودروهای گازسوز، تحت آموزش و آشنایی با اصول نظارتی مندرج در قوانین نظام صنفی و ... قرار گرفته‌اند.

محمودیان  افزود : وظیفه این شبکه، بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی است که در قالب گشت مشترک به همراه بازرسان محترم اتاق‌های اصناف یا برحسب ضرورت و نیاز از سازمان تعزیرات و اداره کل استاندارد استانی حضور دارند.

 وی ادامه داد : نظارت بر خدمات فنی و  تبدیل خودروهای تک سوز به دوگانه سوز در زمینه های رعایت استانداردهای نصب، استفاده از قطعات استاندارد و شناسنامه دار، ارائه گارانتی، نظارت بر قیمت‌ها و جلوگیری از  گرانفروشی و ارائه فاکتور و  نظارت بر صدور حتمی گواهی سلامت.

 وی ادامه داد :عموم هموطنان می توانند برای ثبت شکایات خود با شماره های 02191013791 و 02126703673 تماس بگیرند و یا به سایت Altfuel.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز